AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Del Skrevet 4. januar 2018 Jeg lurer på en ting! Når man holder et par sekunder på navnet til en på snaplisten sin, så kan man jo se en oppdatering av hvor den personen befinner seg, men jeg lurer på om dette er noe som oppdateres automatisk for de som har det aktivert, eller om man er nødt til å faktisk sende snaps for at ens posisjon skal bli oppdatert? Og jeg lurer på om dette er noe som aktiveres automatisk med snap, eller om man er nødt til å faktisk "manuelt" aktivere det? Vil helst ikke at andre skal se hvor jeg er hen til enhver tid. Takk til den som gidder å svare Anonymkode: 91564...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Del Skrevet 4. januar 2018 Bump Anonymkode: 91564...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Del Skrevet 4. januar 2018 Hvorfor bruker du bare ikke spøkelsesmoduset eller skrur av hele kartet? Er det egenlig nødvendig å varsle alle hvor du er hele tiden via sosiale medier? Anonymkode: f1e08...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Del Skrevet 4. januar 2018 Og ja du må aktivere kartet. Har du ikke gjort det i det hele tatt så er det heller ingen som kan se din posisjon. Anonymkode: f1e08...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #5 Del Skrevet 4. januar 2018 Hvis du vil deaktivere det går du på kamera på snap og tar to fingre og drar de sammen på samme måte som når man zoomer ut og da kommer du til kartet. Så kan du trykke på innstilling og krysse av på spøkelsesmodus. Posisjon oppdateres fortløpende og ikke bare når man snapper. Anonymkode: 50094...131 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #6 Del Skrevet 4. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du vil deaktivere det går du på kamera på snap og tar to fingre og drar de sammen på samme måte som når man zoomer ut og da kommer du til kartet. Så kan du trykke på innstilling og krysse av på spøkelsesmodus. Posisjon oppdateres fortløpende og ikke bare når man snapper. Anonymkode: 50094...131 Takk for svar! Var egentlig dette jeg var mest nysgjerrig på, for jeg sendte en gutt jeg holder på med noen snaps i går som han ikke har åpnet, og jeg synes egentlig dette er litt rart. Derfor jeg lurte på om han kanskje har snappet med andre men valgt å ignorere mine snaps siden posisjonen har oppdatert seg. Høres sikkert veldig stalker ut, men synes det er litt merkelig at man ikke åpner snaps når man ser at man har fått dem. Anonymkode: 91564...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #7 Del Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Var egentlig dette jeg var mest nysgjerrig på, for jeg sendte en gutt jeg holder på med noen snaps i går som han ikke har åpnet, og jeg synes egentlig dette er litt rart. Derfor jeg lurte på om han kanskje har snappet med andre men valgt å ignorere mine snaps siden posisjonen har oppdatert seg. Høres sikkert veldig stalker ut, men synes det er litt merkelig at man ikke åpner snaps når man ser at man har fått dem. Anonymkode: 91564...6d5 Du kan sjekke om han snapper med andre ved å se om snapscoren hans øker. Anonymkode: 50094...131 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Princess Skrevet 4. januar 2018 #8 Del Skrevet 4. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Var egentlig dette jeg var mest nysgjerrig på, for jeg sendte en gutt jeg holder på med noen snaps i går som han ikke har åpnet, og jeg synes egentlig dette er litt rart. Derfor jeg lurte på om han kanskje har snappet med andre men valgt å ignorere mine snaps siden posisjonen har oppdatert seg. Høres sikkert veldig stalker ut, men synes det er litt merkelig at man ikke åpner snaps når man ser at man har fått dem. Anonymkode: 91564...6d5 Dette stemmer ikke. Posisjonen oppdateres kun når personen åpner Snapchat, men de trenger ikke nødvendigvis sende noen snaps. Har posisjonen hans oppdatert seg har han i alle fall åpnet appen uten å åpne snappen din. Trykker du på bitmojien hans kan du se hvor lenge det er siden han åpnet Snapchat sist. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dashny Skrevet 4. januar 2018 #9 Del Skrevet 4. januar 2018 Hvor kan man se dette kartet egentlig? Jeg har skrudd av posisjonstilgang i telefonen min sine innstillinger og har aldri engang funnet noe kart funksjon inne i snapchat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #10 Del Skrevet 4. januar 2018 2 minutter siden, dashny skrev: Hvor kan man se dette kartet egentlig? Jeg har skrudd av posisjonstilgang i telefonen min sine innstillinger og har aldri engang funnet noe kart funksjon inne i snapchat? går du på kamera på snap og tar to fingre og drar de sammen på samme måte som når man zoomer ut og da kommer du til kartet. Anonymkode: 50094...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dashny Skrevet 4. januar 2018 #11 Del Skrevet 4. januar 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: går du på kamera på snap og tar to fingre og drar de sammen på samme måte som når man zoomer ut og da kommer du til kartet. Anonymkode: 50094...131 Takk , mener du i kameramodus? Jeg prøvde nå og det skjer ingenting? Er det kun i den nyeste versjonen av snapchat det er kart kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 4. januar 2018 #12 Del Skrevet 4. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Var egentlig dette jeg var mest nysgjerrig på, for jeg sendte en gutt jeg holder på med noen snaps i går som han ikke har åpnet, og jeg synes egentlig dette er litt rart. Derfor jeg lurte på om han kanskje har snappet med andre men valgt å ignorere mine snaps siden posisjonen har oppdatert seg. Høres sikkert veldig stalker ut, men synes det er litt merkelig at man ikke åpner snaps når man ser at man har fått dem. Anonymkode: 91564...6d5 Hun du siterte tar feil. Kartet oppdateres ikke med mindre man åpner Snapchat. Du kan se hvor lenge siden det er siden personen var aktiv. Om det står 50m bak navnet, så er det 50 minutter siden personen var på det stedet. Om personen ennå er der vet ikke Snapchat før brukeren åpner appen igjen. Om du ikke vil være synlig setter du deg selv i spøkelsesmodus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 4. januar 2018 #13 Del Skrevet 4. januar 2018 5 minutter siden, dashny skrev: Takk , mener du i kameramodus? Jeg prøvde nå og det skjer ingenting? Er det kun i den nyeste versjonen av snapchat det er kart kanskje? Kommer an på når du sist oppdaterte. Om du går på AppStore, så kan du lese hva som er nytt med oppdateringen du ikke har lastet ned. Også må du lage deg en Bitmoji. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #14 Del Skrevet 4. januar 2018 5 minutter siden, Tibbie skrev: Hun du siterte tar feil. Kartet oppdateres ikke med mindre man åpner Snapchat. Du kan se hvor lenge siden det er siden personen var aktiv. Om det står 50m bak navnet, så er det 50 minutter siden personen var på det stedet. Om personen ennå er der vet ikke Snapchat før brukeren åpner appen igjen. Om du ikke vil være synlig setter du deg selv i spøkelsesmodus Huh..han kisen er altså en kødd..man åpner jo ikke snapchat med mindre man skal enten sende eller se snaps, så da har han bevisst valgt å ikke åpne snaps fra meg når han gikk inn på appen. Så når det står "8 min siden i ...." betyr det at personen åpnet appen på den plassen for 8 min siden? Anonymkode: 91564...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 4. januar 2018 #15 Del Skrevet 4. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huh..han kisen er altså en kødd..man åpner jo ikke snapchat med mindre man skal enten sende eller se snaps, så da har han bevisst valgt å ikke åpne snaps fra meg når han gikk inn på appen.Så når det står "8 min siden i ...." betyr det at personen åpnet appen på den plassen for 8 min siden? Anonymkode: 91564...6d5 Jepp, han brukte Snapchat for 8 min siden der han er lokalisert på kartet. Jeg kan forstå at man ikke svarer, men det er rart å ikke åpne Kanskje han er litt dick, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #16 Del Skrevet 4. januar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: Huh..han kisen er altså en kødd..man åpner jo ikke snapchat med mindre man skal enten sende eller se snaps, så da har han bevisst valgt å ikke åpne snaps fra meg når han gikk inn på appen. Så når det står "8 min siden i ...." betyr det at personen åpnet appen på den plassen for 8 min siden? Anonymkode: 91564...6d5 Hvis man driver på med noe så åpner man kanskje bare snap i forbindelse med det man holder på med. Man kan sitte i en samtale og snakke om noe som er relevant til snap (funksjoner for eksempel, eller se hvor noen er på kartet), eller motta en beskjed angående et sted man skal til, eller en aktivitet. Kan ikke konkludere med at noen er en kødd fordi de har åpnet snapchat og ikke sett. Anonymkode: 56cef...7bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 4. januar 2018 #17 Del Skrevet 4. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man driver på med noe så åpner man kanskje bare snap i forbindelse med det man holder på med. Man kan sitte i en samtale og snakke om noe som er relevant til snap (funksjoner for eksempel, eller se hvor noen er på kartet), eller motta en beskjed angående et sted man skal til, eller en aktivitet. Kan ikke konkludere med at noen er en kødd fordi de har åpnet snapchat og ikke sett. Anonymkode: 56cef...7bc Klart, jeg ville ventet med å bli sint før det var gått en stund, men nå har det gått et helt døgn. Et døgn uten å åpne snap er veldig lenge (med mindre man er 50, liksom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #18 Del Skrevet 9. januar 2018 På 4.1.2018 den 15.30, The Princess skrev: Dette stemmer ikke. Posisjonen oppdateres kun når personen åpner Snapchat, men de trenger ikke nødvendigvis sende noen snaps. Har posisjonen hans oppdatert seg har han i alle fall åpnet appen uten å åpne snappen din. Trykker du på bitmojien hans kan du se hvor lenge det er siden han åpnet Snapchat sist. Mener du hvis man trykker på bitmojien på kartet så kan man se hvor lenge siden han åpnet snapchat? Anonymkode: c7c9f...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Princess Skrevet 9. januar 2018 #19 Del Skrevet 9. januar 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Mener du hvis man trykker på bitmojien på kartet så kan man se hvor lenge siden han åpnet snapchat? Anonymkode: c7c9f...f22 Ja, det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå