AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Min sønn på snart 12 har fått innvilget støttekontakt, vet ikke time antallet enda. Dere som har det hva gjør de sammen? Er de å finner på noe hver gang? Er de hjemme og finner på noe? Anonymkode: 92c18...857
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Her gjør de litt av begge deler, litt etter hva som passer og hva barnet har lyst til. Det kan være kino, bading, tivoli, shopping eller en enkel aktivitet hjemme som å bake el.l. Noen ganger er de sammen med en eller to til på samme alder og deres støttekontakter, da blir alle enige om hva de skal gjøre. De har bl.a. vært på besøk til hverandre et par ganger. Anonymkode: 4838f...ca7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Det kan være hvasomhelst, akkurat som når venner møtes. Det kan være kino, museer, akvarietur og andre slike aktiviteter, eller det kan være fjellturer, grilling i parken, eller hjemmeting som bakedager, filmkvelder, osv. Anonymkode: 5be46...973
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Så koselig. Hva koster dette? Er rimelig grønn på dette her. Skal på møte til uka. Anonymkode: 92c18...857
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 Eneste jeg skulle ønske var at støttekontakten kunne tatt en kveld med søsken. Da hadde jeg fått muligheten til en alenetid med eldste. Jeg er alene med 3. Anonymkode: 92c18...857
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 Var ikke mange år siden jeg hadde støttekontakt. Etter en samtale med henne så ble vi enig om å gjøre 1 ting jeg liker og 1 ting hun foreslo annenhver gang. Alt far kino, håndballkamp, bowling, bibliotek høytlesing, båttur, sopp/bær plukking, matlaging, joggetur, sverige handle tur osv osv Anonymkode: cc1b7...11b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 + at jeg kunne ta med en venn av og til Anonymkode: cc1b7...11b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #8 Skrevet 4. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så koselig. Hva koster dette? Er rimelig grønn på dette her. Skal på møte til uka. Anonymkode: 92c18...857 Her er det kommunen som betaler lønn til støttekontakten. Barnet har ledsagerbevis, så støttekontakten går gratis på buss, kino osv. Før barnet fikk dette var det kommunnen som betalte støttekontaktens billetter til diverse i tillegg til lønn. Vi betaler for barnets billetter. Anonymkode: 4838f...ca7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå