Gå til innhold

Er ikke suging sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen til min bestevenninne ble sugd av ei annen jente, men nekter hardnakket for at de hadde sex så han var ikke utro.

Både min venninne og jeg mener dette er sex og utroskap, er vi helt utafor?

Anonymkode: a11b5...531

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja

Anonymkode: fcfd0...0f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett om det er sex eller ikke, er det jo helt klart utroskap. Ingen normalt smarte folk klarer vel å påstå at han ikke var utro, etter å ha blitt sugd enn ei anna enn dama si. 😂😂

Anonymkode: 4bd7a...11c

• Liker 6
Skrevet

Høres ut som Bill Clinton

• Liker 5
Skrevet

Det ligger litt i navnet: Oralsex :P 
Og om det ikke var avtalt med partner, at sånn var ok, så var han altså utro. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Det ligger litt i navnet: Oralsex :P 
Og om det ikke var avtalt med partner, at sånn var ok, så var han altså utro. 

Det jeg sa også, det ligger i navnet.

Gjest GiftMann38
Skrevet

Det kvalifiserer ikke som "sexual relations" rent juridisk, men ja, dette er helt klart sex og utroskap.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen til min bestevenninne ble sugd av ei annen jente, men nekter hardnakket for at de hadde sex så han var ikke utro.

Den typen ufrivillig handling sidestilles og straffes i straffeloven på som vaginal penetrering. Ergo regner loven dette som en seksuell handling. 

Anonymkode: f4783...53e

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere er generelt innafor, men i forhold til den mannen sine tanker er dere litt utafor. Hva som er utroskap er en avtalesak mellom partnere, og her har venninna di tatt en selvfølge som en selvfølge men selvfølgelig er ingen selvfølger selvfølgelige. En mer detaljert avtale må til. Noen vil kanskje til og  med si at knulling ikke er sex dersom man bruker kondom. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Det kvalifiserer ikke som "sexual relations" rent juridisk, men ja, dette er helt klart sex og utroskap.

Selvfølgelig gjør det det. 

Anonymkode: e69fe...a66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, I Grosny skrev:

Dere er generelt innafor, men i forhold til den mannen sine tanker er dere litt utafor. Hva som er utroskap er en avtalesak mellom partnere, og her har venninna di tatt en selvfølge som en selvfølge men selvfølgelig er ingen selvfølger selvfølgelige. En mer detaljert avtale må til. Noen vil kanskje til og  med si at knulling ikke er sex dersom man bruker kondom. 

Så det hadde vært helt ok for deg om det kom for en dag at dama di hadde sagt 200 menn over flere år i forhold med deg?

Hun visste jo ikke at det ikke var greit!!

Anonymkode: 1d6c0...82f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så det hadde vært helt ok for deg om det kom for en dag at dama di hadde sagt 200 menn over flere år i forhold med deg?

Sagt = sugd :P

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det hadde ikke vært ok, men så er ikke jeg typen til TS heller.  Alle forhold lever  hver sine liv med sine avtaler og kulturer. Jeg synes det er merkerlig at typen til TS ikke definerer  å ta imot fremmedsuging som utroskap, og at TS ikke kunne forvente at han hadde slike holdninger. Men, ingen selvfølger er noen selvfølge.

Endret av I Grosny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...