Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest NannaB

Jeg har et problem.

Jeg er 22 år, og har vært sammen med typen i tre mnd. Jeg elsker han , og vi har det stort sett bra sammen.

Men sexen er kjedelig! Problemet er at han har en tynn penis på 11 cm. Jeg kjenner skjelden noe når vi har sex. Jeg vurderer å gjøre det slutt, men vet jeg kommer til å angre. Er det verdt å binde meg enda mer i et forhold der sexen er dårlig?

Har noen vært i samme situasjon?

Håper på noen gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ei jente på 22, som misbruker ordet ELSKER, etter et forhold som har vart i 3 mnd, havner uvilkårlig i "fjortis-sekken".

Har du noe sammenligningsgrunnlag med hensyn til tykkelse, størrelse da? Man skal ikke se bort fra at problemet like mye er ditt, med vid skjede, og dårlig trent muskulatur der nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du kan gjøre er å trene opp skjedemusklene dine mest mulig slik at du blir strammere og kjenner ham bedre når han er inni deg.Ikke det at du nødvendigvis er vid,men det går alltid ann å bli enda strammere-

Har dere prøvd ulike stillinger der han kommer lengst mulig inn ?

Er han flink med fingrene og finner g-punktet ditt ? Hva med å konsentrere seg om å kile på klitoris mens han tar den inn og ut helt fremme i åningen.For meg er det faktisk den ytterste delen av kjeden veldig følsom hvis jeg samtidig stimulerer klitoris.

Jeg synes ikke lengden har så mye å si jeg...Men kan innrømme at tykkelsen teller desto mer..Så tren opp musklene,finn ulike stillinger og lær hverandre å kjenne..Eller har du / dere allerede prøvd dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg tenkte på også gjest, så du Elsker han etter 3 mnd`r Har du planer om å gifte deg når du har passert 4-5 mnd da eller?, hehe og jeg var kanskje stygg der. Hørtest ikke bra ut, men om du avslutter forholdet IKKE si grunnen, for det tror jeg ikke kan være noe kosli å få mitt i trynet....

Exodus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...