AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Jeg er en ganske fersk og litt kresen veggis (lakto ovo, spiser egg og melkeprodukter, ikke fisk). Reiser til London neste uke, og de fleste måltidene vil nok inntas på restaurant/ute. Er det noen veggiser her inne som har erfaring med vegetarmat i London? Om det er noenlunde likt som i Norge blir jeg fornøyd, her har jeg inntrykk av at de fleste restauranter har gode og kjøttfrie alternativer, heldigvis. Men jeg er litt redd for at det blir mye mat-stress på turen. Anonymkode: 8569a...824
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 London er en verdensmetropol. Det er selvfølgelig veldig mye bedre veggisalternativer der enn her. Anonymkode: 2020d...930 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Anbefaler veggieburgeren på Rainforest Café. Anonymkode: 94514...92f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 Jeg opplevde null stress som veganer,og det er jo ikke akkurat så komplisert å be om en rett uten kjøtt/fisk Anonymkode: bff3e...586
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 Mye bedre enn i Norge. Anonymkode: 48447...c60 1
Gjest carmabell Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 Veldig enkelt! Var i London i august og trengte ikke saumfare menyen før vi gikk inn engang, da det var mulig å få tak i veggismat over alt.
Freesia97 Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 Jeg er ikke vegetarianer (selv om jeg spiser vegetarmat ofte), men jeg har sett ofte i mote/reise blader at denne restaurant blir nevnt; http://www.mildreds.co.uk. Jeg har ikke spist der selv, men det er mange positive tilbakemeldinger (https://no.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g186338-d720047-Reviews-Mildreds-London_England.html.) Det selges mye vegetarmat i matbutikkene også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå