Ciara Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 Har god tid med å finne brudekjole, men er morsomt å titte allerede nå! Men jeg synes det er vanskelig å navigere blant det mylderet av designere og kolleksjoner som finnes. Vi har lyst til å gifte oss på en ambassade. Vil ha hvit, "ordentlig" brudekjole, men ikke flere meter slep. Ønsker heller ikke en kjole som er stroppeløs og har prinsesseskjørt. Ser for meg en smal, elegant kjole. Enkel. Kjenner noen til noen designere som har spesialisert seg i dette - eller har dere noen tips til hvor/hvordan jeg bør søke?
Gjest Aricept i.i. Skrevet 4. februar 2005 #2 Skrevet 4. februar 2005 Søk på Brdesave. Legg selv inn de kriteriene du vil ha, og kanskje dukker drømmekjolen opp?
Ciara Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2005 Super side! Tusen takk for tipset!
kristine75 Skrevet 5. februar 2005 #4 Skrevet 5. februar 2005 www.lilly.dk har også mange enkle fine kjoler...
Ciara Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2005 Takk! Det var aldeles nydelige kjoler på begge de to linkene *drømme, drømme*
Tigi Skrevet 6. februar 2005 #7 Skrevet 6. februar 2005 Jeg liker Rembo Styling eller Linea Raffaelli!
Ciara Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2005 Tigi - det er de lekreste kjolene jeg har sett! Enkle, men så utrolig flotte! Også de stoffene! Vil ha!
Ciara Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2005 Jeg elsket Nymphe fra Rembo Styling 2005! Hvilken av kjolene liker du best, Tigi?
Tigi Skrevet 6. februar 2005 #10 Skrevet 6. februar 2005 Jeg falt også helt pladask når jeg så disse, de er bare utrolig fine! Jeg skal gifte meg i Nikki fra Rembo Styling Her er link til den tyske siden, som viser et enda større utvalg av kjolene: Rembo
Ciara Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2005 Nydelig Kan jeg spørre hvor mye disse kjolene koster sånn ca?
aprilbrud Skrevet 7. februar 2005 #12 Skrevet 7. februar 2005 Jeg prøvde et par rembo-kjoler og mener de koster rundt 10000 i de norske brudesalongene.
TeddyToria Skrevet 8. februar 2005 #13 Skrevet 8. februar 2005 Fikk bare lyst til å titte innom her for å si at både Linnea og Rembo-kjolene er knallstilige!!!
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #14 Skrevet 8. februar 2005 Hei. Jeg vil også bare si at både Rembo og Linea kjolene er midt i blinken for meg. Rå stilige kjoler og utrolig flotte stoffer... helt annerledes og kjempestilige!! Jeg giftet meg i en Linea kjole i fjor sommer og har faktisk brukt toppen i et selskap. Tror Linea kjolene er litt rimeligere enn Rembo, jeg mener jeg betalte i underkant av 8 000,- for min. Hilsen kjempefornøyd Linea brud 04
Ciara Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #15 Skrevet 9. februar 2005 Det var jo ikke sååå ille pris, da. Har falt helt for Nymphe for Rembo Styling altså. Ser på bildet hver dag :oops:
Gjest Bride to be Skrevet 17. februar 2005 #16 Skrevet 17. februar 2005 Hei Linea brud 04, hvor kjøpte du din Rafaelli-kjole??
Harry's kvinne Skrevet 17. februar 2005 #17 Skrevet 17. februar 2005 Har dere ikke bilde av kjolene deres fra LR og Rembo? Jeg liker også disse kjolene og tror jeg ender opp med en LR, men jeg sikler jo stadig etter noen av de andre nydelige her inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå