Gå til innhold

Hvordan bli komfortabel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja,er det noen som har noen tips og ideer for hvordan man kan bli mer komfortabel når man er hjemme hos daten?

Høres veldig rart ut, men jeg er veldig komfortabel hos han altså men jeg blir ALLTID så utrolig rastløs og klarer ikke helt slappe av når vi våkner og skal starte dagen etter jeg har overnattet hos han. Det handler ikke om han, han er utrolig søt og jeg elsker å være sammen med han men det går på meg.

Jeg har vært singel lenge og er litt nervøs og redd og ikke helt trygg på situasjonen og vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre meg selv mer avslappet...Vanskelig å forklare, jeg håper dere skjønner hva jeg mener?

Han kan feks foreslå at vi ser en film eller noe sånt men jeg klarer liksom ikke helt slappe av... og tenker hele tiden...føler jeg må hjem å få space eller blir stresset for ingenting...Klarer liksom ikke være i øyeblikket.. 

Jeg har det jo absolutt ikke sånn dagen før, så jeg har lurt på om det er fordi jeg vet jeg skal hjem ?! 

Skjønner ikke helt hvorfor jeg er sånn.. Så om noen kjenner seg igjen, skrik ut !

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, hadde det akkurat likt. Jeg var "evig singel" kjempelenge, så jeg hadde ikke noe erfaring med å overnatte hos kjæreste eller noe sånt da jeg endelig traff han som nå er mannen min. Jeg husker jeg var kjempestresset hver morgen etter. Vil han jeg skal gå? Hvor lenge skal jeg bli, sitter han bare og venter på at jeg skal gå så han kan komme i gang med dagen sin, eller blir han lei seg og skuffet om jeg går for tidlig? Osv. 

Det ble egentlig aldri bedre, men så ble vi samboere etter halvannet års tid, så da trengte jeg ikke tenke på hele den problematikken :P 

Anonymkode: 295dd...89f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, hadde det akkurat likt. Jeg var "evig singel" kjempelenge, så jeg hadde ikke noe erfaring med å overnatte hos kjæreste eller noe sånt da jeg endelig traff han som nå er mannen min. Jeg husker jeg var kjempestresset hver morgen etter. Vil han jeg skal gå? Hvor lenge skal jeg bli, sitter han bare og venter på at jeg skal gå så han kan komme i gang med dagen sin, eller blir han lei seg og skuffet om jeg går for tidlig? Osv. 

Det ble egentlig aldri bedre, men så ble vi samboere etter halvannet års tid, så da trengte jeg ikke tenke på hele den problematikken :P 

Anonymkode: 295dd...89f

Ja akkurat sånn føles det.. Skal jeg hjem nå? Når skal jeg gå? Syns han det er slitsomt at han vet han må kjøre meg hjem? sitter han å venter på å kjøre meg? osv... Utrolig slitsomt.. 

Jeg håper jo det går over men klarer liksom ikke nyte den siste tiden med han før jeg skal hjem for jeg slapper ikke av før jeg er hjemme?! Utrolig teit !

AnonymBruker
Skrevet

Oi, akkurat som jeg skulle skrevet det selv, har det på samme måte akkurat nå! Senest i dag tidlig. :P Aner ikke hva som kan gjøres med det, handler vel om å bli vant som så mye annet, men det tar jo litt tid.

Anonymkode: 978aa...f86

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, akkurat som jeg skulle skrevet det selv, har det på samme måte akkurat nå! Senest i dag tidlig. :P Aner ikke hva som kan gjøres med det, handler vel om å bli vant som så mye annet, men det tar jo litt tid.

Godt å se at det er flere som sliter med det samme, trodde virkelig det var meg det var noe galt med... typ,kommer aldri til å bli komfortabel med en mann ever....

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, BethD skrev:

Godt å se at det er flere som sliter med det samme, trodde virkelig det var meg det var noe galt med... typ,kommer aldri til å bli komfortabel med en mann ever....

Hvor lenge har dere datet da?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere datet da?

2 mnd ca.... er ikke lenge så det er jo sikkert naturlig....Spesielt når jeg har vært singel i flere år og før det et forhold fra helvete så....

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, BethD skrev:

2 mnd ca.... er ikke lenge så det er jo sikkert naturlig....Spesielt når jeg har vært singel i flere år og før det et forhold fra helvete så....

Er du meg? Samme greia her. Datet i 2,5 måneder, vært singel i noen år, før det i et veldig langt forhold med noen som brøt meg ned så til de grader.

I tillegg er jeg veldig reservert og litt angstfylt i utgangspunktet, så det hjelper jo ikke. Men som du sier er det nok naturlig, og spesielt når det føles veldig uvant å være i slike situasjoner. Jeg prøver å fortelle meg selv det, og at det kommer etterhvert. Det tar jo tid å bli kjent med et menneske i ulike situasjoner. Jeg føler meg trygg i noen, men utrygg i andre. Spesielt morgener. Helt fra vi våkner til jeg er ut døra. Han derimot er jo superkomfortabel rundt meg uansett, og har sagt det også, og det gjør merkelig nok at jeg føler meg enda dummere, heh. Huff. Det jeg er litt redd for er at han blir lei av at jeg er så anspent og forknytt av og til.

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du meg? Samme greia her. Datet i 2,5 måneder, vært singel i noen år, før det i et veldig langt forhold med noen som brøt meg ned så til de grader.

I tillegg er jeg veldig reservert og litt angstfylt i utgangspunktet, så det hjelper jo ikke. Men som du sier er det nok naturlig, og spesielt når det føles veldig uvant å være i slike situasjoner. Jeg prøver å fortelle meg selv det, og at det kommer etterhvert. Det tar jo tid å bli kjent med et menneske i ulike situasjoner. Jeg føler meg trygg i noen, men utrygg i andre. Spesielt morgener. Helt fra vi våkner til jeg er ut døra. Han derimot er jo superkomfortabel rundt meg uansett, og har sagt det også, og det gjør merkelig nok at jeg føler meg enda dummere, heh. Huff. Det jeg er litt redd for er at han blir lei av at jeg er så anspent og forknytt av og til.

Ikke sant!

Vet hvordan du har det... jeg har tenkt at kanskje det er mer naturlig for meg at vi er hos meg... men jeg aner ikke jeg altså... man får jo bare ta tiden til hjelp å være åpne om det tenker jeg !

Sånn at ikke de går å tror at det er noe med dem vi ikke liker...

AnonymBruker
Skrevet

Bare sleng deg på sofaen og stirr i taket eller på tv, spør om dere skal gå en tur, eller bla i en bok du finner i hylla hans eller noe. Hvis han kommer å setter seg med deg så plager ikke nærværet ditt han, men hvis han blir stressa og roter rundt så er det kanskje på tide å dra hjem.

Anonymkode: 2041a...589

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare sleng deg på sofaen og stirr i taket eller på tv, spør om dere skal gå en tur, eller bla i en bok du finner i hylla hans eller noe. Hvis han kommer å setter seg med deg så plager ikke nærværet ditt han, men hvis han blir stressa og roter rundt så er det kanskje på tide å dra hjem.

Anonymkode: 2041a...589

Han bruker å sitte med meg å være veldig komfortabel så det virker ikke som om han plages av at jeg er der og han sier han vil ikke jeg skal dra hjem osv men jeg vet jeg må hjem (har et barn som kommer hjem fra pappaen sin) så jeg klarer liksom ikke helt slappe av... Håper jo det ordner seg etterhvert 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...