AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Jeg har et problem som har blitt et mye større problem. Jeg vet veldig godt hva jeg gjør i søvne siden jeg våkner av dette (må jeg si at jeg sover utrolig dypt også), så jeg snakker, ler, skriker så høyt at jeg våkner. Jeg vet når jeg kommer til å være urolig, fordi jeg gjør det kun når jeg har mye stress. Det har vært så mye å gjøre på jobb i et helt år nå. Det er virkelig ingen rolige perioder, vi har trappet ned med bemanningen så vi er minus 3. Jeg jobber med kundeservice, men nå får jeg ikke gitt god service pga. prioritering og heller få gitt alle litt enn noen alt og noen ingenting. Jeg stresser så mye og jeg har mye annet å tenke på ellers også og ja jeg river faktisk av meg håret fordi jeg stresser så mye. Jeg sitter med konstant press og redsel for å få kjeft, jeg gruer meg så mye til de samtalene jeg har med sjefen ang. hvordan jeg ligger ann osv. jeg kjenner jeg ikke orker å jobbe her mer uansett hvor bra det egentlig er her, igjen er jeg også redd for å slite med å finne en ny jobb. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Jeg er 25 år om det betyr noe.... Anonymkode: b24f2...53c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå