Gå til innhold

Fortell om din verste nyttårsaften!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min del ble det nesten slosskamp under årets nyttårsfest og det var ille nok. 

Anonymkode: 45639...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès

En tidligere kjæreste ringte og gjorde det slutt, han hadde funnet seg ei an ei.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk omgangssyke. Lå i senga og spydde opp middagen med lyden av fyrverkeri i bakgrunnen:dry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låst inne på et loft som barn. Uten noe godteri ( de var Veeldig skuff husker jeg), drikke, noenting å gjøre på sammen med søsteren min i 5-6timer. Mens foreldrene våre var møkk full  i underetasjen. Så måtte vi etter rakettene gå hjem sammen me de. Tok sykt lang tid da de bare spydde og vi frøys.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt noen fæl nyttårsaften, men har hatt et par kjedelige med bare familien. Når man er tenåring er det ikke så stas å feire med familien lenger. 

Anonymkode: 1153a...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En nyttårsfest for mange år siden.  Jeg var eneste som kjørte og var edru (pga at jeg skulle på jobb, varetelling, neste morgen kl. 9).  Resten av festdeltakerne drakk "med begge henda" og det tok ikke lang tid før de var drita. Jeg endte med å dra hjem før midnatt, for det å være eneste edru person sammen med 10 folk som sjangler rundt fylla er ikke spesielt artig.

Anonymkode: fb373...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent hvert eneste år sammen med familien da jeg var barn. Stefaren min drakk seg dritings og det gjorde tanta mi som også var med på feiringen. Da rakettene smalt og vi ønsket hverandre godt nytt år så var tanta mi så full at hun ikke kjente meg igjen engang. 

Anonymkode: 11676...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bronkitt og gikk på antibiotika, kjæreste som maste og maste om at jeg måtte utsette kuren for jeg måtte jo være med å feste, og det kunne vel ikke skade å drikke litt selv om man gikk på kuren vel. Var utslitt av å omtrent ikke få puste og ble dårlig av kuren også så var hjemme helt alene, men fikk dratt meg ut for å se på fyrverkeriet fra festen kjæresten min var på. Jeg var jo syk så jeg så ikke så veldig fresh ut, husker en drita full jente sitte på bakken og prøvde å få kontakt med meg ved å kalle meg en mann... Måtte da være sjåfør for et par stykker etterpå og på vei hjem fikk jeg motorstopp langt ute i hutteheita. 

Anonymkode: a2329...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og en vennine hadde avtalt å feire nyttår sammen, hadde kjøpt inn mat og snacks og diverse . Da sender hun melding samme dag om at hun ikke kommer allikvel og jeg blir sittende alene uten noen andre planer siden jeg hadde allerede planlagt med henne. Følte meg utrolig alene den kvelden. 

Endret av Vinglass
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

ÅaåHadde sex med en type utendørs  .  Var på fest og tok helt av. Lå i senga i to døgn.Da jeg endelig kom til meg selv  og dusjet , rant det gjørme og jord fra håret:-(

Og så tok jeg kokain en annen gang. Det skjedde ikke annet enn at jeg plutselig innså at Boney M var beste musikken ever:-O

Skjønner fremdeles ikke hvorfor jeg tok kokain. Meg liksom . Wtf  

! Det er heldigvis ti og tolv år siden.  Og det verste var at mine mine nærmeste venner ga meg huden full. Fikk høre det en stund Ja!  : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
På 3.1.2018 den 17.58, Tilma skrev:

Låst inne på et loft som barn. Uten noe godteri ( de var Veeldig skuff husker jeg), drikke, noenting å gjøre på sammen med søsteren min i 5-6timer. Mens foreldrene våre var møkk full  i underetasjen. Så måtte vi etter rakettene gå hjem sammen me de. Tok sykt lang tid da de bare spydde og vi frøys.

Sitat

:hug:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, NotNaomi skrev:

 

Du er søt da! 

 

Kan si at foreldrene våre fikk høre dette. Vi gråt myye den natten og den nestedagen. Men selv den dag i dag kan bode jeg og søsteren mi nevne den dagen til de og si at de IKKE var greit.. mamma og pappa sier selv de ikke skjønte helt hva det gjorde, de trodde ikke vi hadde de så jævlig, de hadde det jo morro. ( så feil kan man ta) 

så mamma ble veldig lei seg Når hun skjønte hvor jævlig vi hadde hatt det, og hvor redde vi var. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, NotNaomi skrev:

ÅaåHadde sex med en type utendørs  .  Var på fest og tok helt av. Lå i senga i to døgn.Da jeg endelig kom til meg selv  og dusjet , rant det gjørme og jord fra håret:-(

Og så tok jeg kokain en annen gang. Det skjedde ikke annet enn at jeg plutselig innså at Boney M var beste musikken ever:-O

Skjønner fremdeles ikke hvorfor jeg tok kokain. Meg liksom . Wtf  

! Det er heldigvis ti og tolv år siden.  Og det verste var at mine mine nærmeste venner ga meg huden full. Fikk høre det en stund Ja!  : (

Ok?

Anonymkode: 84e08...015

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det året jeg mistet moren min...hun døde 29/12.  Hun ble bare 50. 

Anonymkode: 8672b...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nyttårsaften 2014. Jeg skulle fyre opp min første rakett, i fylla da klokken slo 00:00. Det endte med blålys til sykehuset og skader som gjorde at jeg ble blind på høyre øye. Nice! Jeg var 18 år gammel den gang. Har i dag fått angst for raketter.

Anonymkode: f830c...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...