AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Har gått opp minst 2-3 kilo og føler meg som en ekkel gris. Null viljestyrke i jula. Tok en joggetur på 8 km idag, nå er det stopp! Flere her som har fått litt ekstra sideflesk? Anonymkode: de739...106
Wawi Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Ja. Stopp her også, har kommet igang med trening og bedre kosthold nå. Orker ikke å føle meg så ubekvem i egen kropp...
Atea Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Nei, spiser som normalt i jula, kanksje litt mindre siden det er mye fet mat. Får ikke ulve-hunger, spiser alltid det jeg har lyst på uten å overdrive. Er ikke så glad i julekaker, eller kaker generelt. Spiser for det meste lavkarbo.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 Vært mye stille i hele desember egentlig, og spist ting som jeg ellers er forsiktig med. Så PANG der var jeg plutselig 3 kg tyngre.... men nå har jeg meldt meg inn i vektklubb, logger alt jeg spiser og er mer bevisst på HVA jeg spiser. På grunn av fysiske problem er deg vanskelig å trene, så jeg må være desto strengere med mat. I tilleg til at jeg har en operasjon som gjør at jeg vil hoppe på krykker i 3 mnd, da kan jeg rett og slett ikke bare sitte å spise. Anonymkode: c6e11...358
Sirah Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 Har gått ned 2-3 kilo i jula jeg 😳 Vet ikke helt hvordan det gikk til men...
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 Gått opp 2-3 kg i desember Nå blir det striskjorta og havrelefsa... Anonymkode: 8c275...735
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 Jeg pleier å slanke meg litt før jul, siden jeg er fullstendig klar over min egen manglende evne til å styre meg når det gjelder julesnop og julemat. Men i år er jeg gravid, og har vært usedvanlig flink. Jeg kunne jo ikke slanke meg nå før jul, grunnet graviditeten. Så jeg var ekstra påpasselig med å begrense anledningene til julefråtsing (jeg klarer ikke begrense mengdene når jeg først har begynt..), i tillegg til at jeg trente en god del mer enn vanlig hver dag i julen (tok fri hele julen). Så da klarte jeg faktisk begrense vektoppgangen til 1 kg fra midten av desember til nyttår, noe jeg er eksepsjonelt fornøyd med Jeg er såpass sent i graviditeten at man skal legge på seg 0,5 kg i uken i snitt, så det er jo faktisk ikke mer vektoppgang enn hva jeg normalt sett skulle hatt uten jul. Anonymkode: f3630...c91
Pringle Skrevet 3. januar 2018 #8 Skrevet 3. januar 2018 Jeg har spist julemat og julekaker, men har samme vekt som før jul.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå