AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #61 Skrevet 30. oktober 2018 Grunnen til at arie dumpet becca på TV var fordi han ikke hadde noe valg. Jeg har lest at abc krevde han gjorde det, eller de ville gå etter han og mobbe han like mye som de gjorde med JP. Da hadde han blitt nasjonens nye drittsekk som den godeste programlederen ville sitte og slenge dritt om i alle fremover. Klart at arie ville unngå det! Han gjorde en tabbe med becca ja, han valgte feil. Synes ikke folk trenger dømme han nord og ned for det. Han og lauren er forlovet og fortsatt sammen, de skal gifte seg. Anonymkode: 22524...240
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #62 Skrevet 1. november 2018 Han der Arie var irriterende. Lagde babystemme og sa det samme til alle damene jo. Falsk! Nesten så jeg ikke ble overraska over at han dumpa hun han fridde til. Men stakkars dame, hun burde få en god del økonomisk kompensasjon for det der..... Anonymkode: e687d...b81
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #63 Skrevet 1. november 2018 Må bare legge til at jeg syns hun tok det sykt bra. Nesten så den scenen også kunne oppfattes falsk. Alt med Arie er falskt hvertfall det merka jeg tidlig. Hadde det vært meg som var henne hadde jeg skreket what the fuck og lurt på om han var rusa eller psykopat eller hva f som var galt med han og kasta bord og stoler og knust fotorammer og glass etter han til han kunne svare, eller ble spiddet til døde. Seriøst W T F 😛 Anonymkode: e687d...b81 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #64 Skrevet 1. november 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare legge til at jeg syns hun tok det sykt bra. Nesten så den scenen også kunne oppfattes falsk. Alt med Arie er falskt hvertfall det merka jeg tidlig. Hadde det vært meg som var henne hadde jeg skreket what the fuck og lurt på om han var rusa eller psykopat eller hva f som var galt med han og kasta bord og stoler og knust fotorammer og glass etter han til han kunne svare, eller ble spiddet til døde. Seriøst W T F 😛 Anonymkode: e687d...b81 Hun har i alle fall bevist at hun har de beste egenskapene Hun er bare så voksen og fattet. Ja,helt perfekt 💗 Mektig imponert over den sykt gode kontrollen hun har på kropp og psyke. Jeg mener dette bare beviser at hun er utrustet med et godt hode. Arie har jeg tenkt dårlig om fra første stund. Han ser jo ut som en slags sleip drittsekk, og lever absolutt opp til sitt rykte. Lauren er ikke helt smell god hun heller, så da fortjener de jo hverandre! Han vil jo bare ha ei han kan dulle med og beskytte, for å føle seg big... Selv om jeg synes ulidelig synd på Becca, så må jeg si hun er heldig som ble kvitt denne glatte ålen av en gutt. Hadde det vært meg så hadde varsellampene ringt for lenge siden. Arie har jo snakket en del om Lauren, mens han ennå var forlovet. Da hadde jeg jammen stusset over hele fyren, og dumpet han.. Anonymkode: e9daf...8ab 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå