AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #41 Skrevet 18. februar 2018 6 timer siden, thejohan skrev: Du velger en dame på slutten, men ender opp med å ombestemme deg og ta nummer to ved en senere anledning. Ai! Ikke bra. Takk for svar. Anonymkode: 1660b...0bf
fresia Skrevet 28. februar 2018 #43 Skrevet 28. februar 2018 Så nettopp «the women tell all» (er på nattevakt). Det er alltid noen man knapt husker at har vært med, men som har så mye på hjertet på women tell all. F. eks. denne Caroline som var nesten på gråten flere ganger 😅 men jeg lurer på - hva mente hun med «I know what you did»-greiene? Har det med det endelige valget hans å gjøre? 🤔 Dette er tidenes kjedeligste sesong, men liker at det ser ut som det blir drama på slutten. Mulig klippene er oversrevet da 😅 Hvem vil dere ha som The bachelorette? 🌹
Gjest thejohan Skrevet 28. februar 2018 #44 Skrevet 28. februar 2018 13 timer siden, fresia skrev: Så nettopp «the women tell all» (er på nattevakt). Det er alltid noen man knapt husker at har vært med, men som har så mye på hjertet på women tell all. F. eks. denne Caroline som var nesten på gråten flere ganger 😅 men jeg lurer på - hva mente hun med «I know what you did»-greiene? Har det med det endelige valget hans å gjøre? 🤔 Dette er tidenes kjedeligste sesong, men liker at det ser ut som det blir drama på slutten. Mulig klippene er oversrevet da 😅 Hvem vil dere ha som The bachelorette? 🌹 Hun er bestevenninnen til Becca. Så det spekuleres jo i at det var pga det stuntet han har hatt. At han tok en Mesnick. Jeg skulle ønske at Kristina fra Nick sin sesong blir neste Bachelorette. ❤️
Skeivskank Skrevet 28. februar 2018 #45 Skrevet 28. februar 2018 (endret) Ar ikke Arie lært noe fra Ben Higgins sin sesong. Man sier ikke til to jenter at han elsker dem begge. Må sies at Arie er den kjedeligste becheloren på lenge. Han gjør også helt merkelige valg, som blant annet da han sendte hjem Tia. Endret 28. februar 2018 av Skeivskank 2
Rosaprosa20 Skrevet 1. mars 2018 #46 Skrevet 1. mars 2018 På 28.2.2018 den 3.45, fresia skrev: Så nettopp «the women tell all» (er på nattevakt). Det er alltid noen man knapt husker at har vært med, men som har så mye på hjertet på women tell all. F. eks. denne Caroline som var nesten på gråten flere ganger 😅 men jeg lurer på - hva mente hun med «I know what you did»-greiene? Har det med det endelige valget hans å gjøre? 🤔 Dette er tidenes kjedeligste sesong, men liker at det ser ut som det blir drama på slutten. Mulig klippene er oversrevet da 😅 Hvem vil dere ha som The bachelorette? 🌹 Jeg venter bare på at denne sesongen skal bli ferdig, for de har jo egentlig spoilet hele greia for lengst. "Alle" skjønner hva som kommer til å skje når det hele sesongen har vært snakk om at han forelsket seg i to personer, at han gjorde noe han ikke burde gjort, at han tok en Mesnick og når Caroline fikk lov til å si det der på "woman tell all". Hvis det blir en bachelorette fra denne sesongen håper jeg det blir jenta han frir til i neste episode. Jeg syns de bør hente inn noen fra en annen sesong, som Kristina eller Vanessa fra forrige. Tia gikk inn for å bli det allerede før innspillingen begynte, så jeg håper de gir noen andre muligheten. Tviler også på at de velger henne med tanke på hvor dårlig hun fremsto i episoden Bekah M dro hjem og på "women tell all". Hun prøvde å selge seg selv skikkelig inn i den episoden hun røyk, men jeg kjøper den ikke
Rosaprosa20 Skrevet 1. mars 2018 #47 Skrevet 1. mars 2018 Jeg har forøvrig ikke lest noen spoilere, bare så det er sagt
Gjest thejohan Skrevet 1. mars 2018 #48 Skrevet 1. mars 2018 2 timer siden, Rosaprosa20 skrev: Jeg venter bare på at denne sesongen skal bli ferdig, for de har jo egentlig spoilet hele greia for lengst. "Alle" skjønner hva som kommer til å skje når det hele sesongen har vært snakk om at han forelsket seg i to personer, at han gjorde noe han ikke burde gjort, at han tok en Mesnick og når Caroline fikk lov til å si det der på "woman tell all". Hvis det blir en bachelorette fra denne sesongen håper jeg det blir jenta han frir til i neste episode. Jeg syns de bør hente inn noen fra en annen sesong, som Kristina eller Vanessa fra forrige. Tia gikk inn for å bli det allerede før innspillingen begynte, så jeg håper de gir noen andre muligheten. Tviler også på at de velger henne med tanke på hvor dårlig hun fremsto i episoden Bekah M dro hjem og på "women tell all". Hun prøvde å selge seg selv skikkelig inn i den episoden hun røyk, men jeg kjøper den ikke Nå har jeg lest at grunnen til at Caroline sa det hun sa, var pga en «mixed tape» med hennes favorittsanger på som hun ga til Arie, og som han da endte opp med å spille på daten med Becca..
Rosaprosa20 Skrevet 2. mars 2018 #49 Skrevet 2. mars 2018 16 timer siden, thejohan skrev: Nå har jeg lest at grunnen til at Caroline sa det hun sa, var pga en «mixed tape» med hennes favorittsanger på som hun ga til Arie, og som han da endte opp med å spille på daten med Becca.. Jeg tror det er ganske åpenbart hva hun snakket om når siste episode blir vist, men jeg skjønner de prøver å redde seg inn
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #50 Skrevet 3. mars 2018 Jeg har lest hva som skjer. Og....ja. Juan Pablo er drømmemannen i forhold til Arie. For.en.dritt. Anonymkode: 6f16f...9e3 1
Skeivskank Skrevet 4. mars 2018 #51 Skrevet 4. mars 2018 Jeg synes rett og slett at Arie ikke gjør seg godt på tv, både personlighetmessig og utseendemessig 1
Rosaprosa20 Skrevet 6. mars 2018 #53 Skrevet 6. mars 2018 Ja. Hva skal man si? Jeg skal innrømme at jeg leste Reality Steve i går, så jeg visste hva som kom til å skje. Og vet mye mer enn det som ble vist på tv. Det verste er at "alle" utenom Becca visste at han hadde snakket med Lauren og hadde planer om å dumpe henne og prøve igjen med Lauren. Han fortalte om følelsene sine til en haug med andre folk. Det jeg ikke skjønner er hvorfor han på død og liv måtte dra med seg et kamerateam for å dumpe forloveden sin. Og måten han satt der på uten å felle en tåre. Nei. Dette går jo bare ikke an. Anbefaler å lese Reality Steve sin blogg og høre på en en podcast som heter "Almost Famous" med Ben H. og Ashley I.
Gjest thejohan Skrevet 6. mars 2018 #54 Skrevet 6. mars 2018 (endret) 2 timer siden, Rosaprosa20 skrev: Ja. Hva skal man si? Jeg skal innrømme at jeg leste Reality Steve i går, så jeg visste hva som kom til å skje. Og vet mye mer enn det som ble vist på tv. Det verste er at "alle" utenom Becca visste at han hadde snakket med Lauren og hadde planer om å dumpe henne og prøve igjen med Lauren. Han fortalte om følelsene sine til en haug med andre folk. Det jeg ikke skjønner er hvorfor han på død og liv måtte dra med seg et kamerateam for å dumpe forloveden sin. Og måten han satt der på uten å felle en tåre. Nei. Dette går jo bare ikke an. Anbefaler å lese Reality Steve sin blogg og høre på en en podcast som heter "Almost Famous" med Ben H. og Ashley I. Jeg visste at han kom til å dumpe Becca, men det jeg ble mest overraska over var at han gjorde det med et kamerateam på slep. Men han innrømma at han hadde vært ærlig om at han slet ang følelsene han hadde for Lauren, og det var Becca enig i. But still... 💔 De som har vært med før sier at det mest sannsynlig var ABC som krevde å være med på samtalen han skulle ha. Men jeg vet ikke hva som er verst.. at han fridde til Becca når han var så i tvil (som han ga utrykk for flere ganger at han var) eller at kamerateamet var med på samtalen. Juan Pablo leverte nok vandrepokalen videre i går, as! Det der var så jævlig lavt at jeg har ikke ord. Galskap! Hvis Becca ikke blir den neste ungkarskvinnen, så vet ikke jeg! Syns det ble lagt opp veldig sånn at alle skal trykke henne til hjertene sine, og ønske for alt i verden at hun finner noen som virkelig elsker henne! Typisk ABC og typisk amerikansk. Endret 6. mars 2018 av thejohan
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #55 Skrevet 6. mars 2018 3 timer siden, thejohan skrev: Hvis Becca ikke blir den neste ungkarskvinnen, så vet ikke jeg! Syns det ble lagt opp veldig sånn at alle skal trykke henne til hjertene sine, og ønske for alt i verden at hun finner noen som virkelig elsker henne! Typisk ABC og typisk amerikansk. Jeg tror det er en av grunnene til at kameraene var med. Det er en perfekt overgang for henne. Men at ABC filmer bruddet og gir henne et plaster på såret med å få være ungkarskvinnen TO måneder etter....de kan ikke bare forvente at noen vil være ungkarskvinnen to måneder etter de blir dumpet av forloveden sin foran millioner av seere. Jeg vet han ringte Jason Mesnick for råd, og han sa at han virkelig ikke burde gjøre det på tv. Jason dumpet heller ikke Melissa på tv, for bruddet skjedde flere uker før after the final rose. Det "eneste" han gjorde var å fortelle henne at han ville date Molly direkte på tv. Anonymkode: 6f16f...9e3
Rosaprosa20 Skrevet 6. mars 2018 #56 Skrevet 6. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er en av grunnene til at kameraene var med. Det er en perfekt overgang for henne. Men at ABC filmer bruddet og gir henne et plaster på såret med å få være ungkarskvinnen TO måneder etter....de kan ikke bare forvente at noen vil være ungkarskvinnen to måneder etter de blir dumpet av forloveden sin foran millioner av seere. Jeg vet han ringte Jason Mesnick for råd, og han sa at han virkelig ikke burde gjøre det på tv. Jason dumpet heller ikke Melissa på tv, for bruddet skjedde flere uker før after the final rose. Det "eneste" han gjorde var å fortelle henne at han ville date Molly direkte på tv. Anonymkode: 6f16f...9e3 Ups, dette var mitt innlegg. Var litt kjapp på anonym-knappen der
Gjest thejohan Skrevet 6. mars 2018 #57 Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er en av grunnene til at kameraene var med. Det er en perfekt overgang for henne. Men at ABC filmer bruddet og gir henne et plaster på såret med å få være ungkarskvinnen TO måneder etter....de kan ikke bare forvente at noen vil være ungkarskvinnen to måneder etter de blir dumpet av forloveden sin foran millioner av seere. Jeg vet han ringte Jason Mesnick for råd, og han sa at han virkelig ikke burde gjøre det på tv. Jason dumpet heller ikke Melissa på tv, for bruddet skjedde flere uker før after the final rose. Det "eneste" han gjorde var å fortelle henne at han ville date Molly direkte på tv. Anonymkode: 6f16f...9e3 Han ringte Jason ETTER bruddet. Er iallefall det Jason skriver selv på Twitter. Han skulle ønske han ringte han i forkant.
Rosaprosa20 Skrevet 7. mars 2018 #58 Skrevet 7. mars 2018 16 timer siden, thejohan skrev: Han ringte Jason ETTER bruddet. Er iallefall det Jason skriver selv på Twitter. Han skulle ønske han ringte han i forkant. Jaaa, stemmer det. Jeg tror ikke Arie ville ringe i forkant, for han hadde allerede bestemt seg. Men ærlig talt. Gårsdagens episode. Det er litt kleint at Arie later som han drar til Lauren for første gang og ikke vet om hun kommer til å ta han tilbake eller ikke når ALLE skjønner (og jentene sier etterpå) at han selvsagt fikk ja fra henne FØR han dumpet Becca. Hvis ikke hadde han ikke dumpet henne. Jeg er så glad på Becca sine veiene for at hun ble kvitt den dritten og får en ny sjanse. Det var også utrolig teit at Arie fridde på scenen og latet som det skjedde der og da. De ble forlovet for flere uker siden, og det var uansett totalt unødvendig å gni det inn på den måten. Lauren virker helt blåst. De lever i en fantasiverden, for de innrømmet at ingen av dem hadde sett siste episode eller det som fulgte etterpå. Det er bare så utrolig respektløst. Arie har null empati, og Lauren har null hjerne. Lykke til 2
Rosaprosa20 Skrevet 7. mars 2018 #59 Skrevet 7. mars 2018 Disse recapene er forresten noe av det beste jeg har lest. Noen gang. http://betches.com/category/pop-culture/the-bachelor/
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #60 Skrevet 30. oktober 2018 Synes denne sesongen har vært den kjedeligste så langt, og denne Arie virker veldig falsk. Anonymkode: 6cb18...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå