Gå til innhold

brudeshow, caledonien i kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet når brudeshowet på caledonien hotel i kristiansand begynner??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men jeg vet at det er på Hotell Norge i Kristiansand til søndag kl 14.

Skrevet

ok, trodde at det var på caledonien, for det er der det er holdt tidligere.. Men da er det brudeshowet på hotel norge jeg mener. Takk for hjelpen!!!!

Skrevet

Men vet ikke om det er slikt brudeshow du tenker på.. Det var jo en gang før jul også - det er utstilling fra forskjellige levrandører - fotograf, blomster, klær selvfølgelig alt du kan bestille på hotellet osv..

Jeg skal ned med mine brudpiker - slik at de kan smake kaken vi skal ha og kikke litt på alle de fantastiske tingene.. Det er sikkert et på Caledonien også etterhvert!

Skrevet

Så en annonse i et blad for litt siden om dette brudeshowet, og skrev ned datoen. Husker at det stod at det ikke kom til å være et tradisjonelt brudeshow med catwalk osv, men det skulle arrangeres av snefrids, og forstod det slik at det skulle være gratis også... Skal på et annet brudeshow til neste helg i arendal, og det er et typisk brudeshow med catwalk, og stor stas, så det spiller egentlig ikke noen rollle hvordan dette brudeshowet blir :-) Jeg skal ha med forloveren min, så det blir koselig uansett :)

Skrevet

Hei igjen

Det er Snefrids og Hotell Norge som arrangerer på Norge - morro om det er catwalk!!!

Skal dit med brudebarna mine jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...