Gå til innhold

Krise, cellulitter - hjelp!

Fremhevede innlegg

Gjest Athleisure
Skrevet

Oppdaget nylig at rumpen var full i noe som kan ligne på cellulitter. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med kroppen min, men da jeg oppdaget disse greiene ble jeg mildt sagt sjokkert. Jeg var ikke klar over at jeg hadde cellulitter, med tanke på at jeg er ganske slank, og ikke har hatt noen drastisk vektoppgang- eller nedgang. Disse cellulittene kommer godt til syne i enkelte belysninger. Er det noe som helst måte å bli kvitt disse på? Vil det hjelpe å gå ned i vekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trening hjelper! Evt kan du kjøpe dermaroller for kroppen, det har hjulpet meg å få bort små arr i ansiktet, men hørt de for kroppen skal hjelpe mot cellulitter. 

AnonymBruker
Skrevet

Trening. Få ned fettprosenten.

Anonymkode: 80c08...89e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cellulitter har selv toppmodellene hos victoria. Helt normalt og noe de aller fleste ikke legger merke til hos andre enn seg selv

Anonymkode: 89ada...b9d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Athleisure skrev:

Oppdaget nylig at rumpen var full i noe som kan ligne på cellulitter. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med kroppen min, men da jeg oppdaget disse greiene ble jeg mildt sagt sjokkert. Jeg var ikke klar over at jeg hadde cellulitter, med tanke på at jeg er ganske slank, og ikke har hatt noen drastisk vektoppgang- eller nedgang. Disse cellulittene kommer godt til syne i enkelte belysninger. Er det noe som helst måte å bli kvitt disse på? Vil det hjelpe å gå ned i vekt?

Kropper eldes, og cellulitter er en del av kroppens aldringssymptomer. Noen hevder at kremer ol. kan hjelpe, men det er vel helst de som tjener penger på denne typen produkter som tror på? 

Du har ikke en 13. Årings hud og hår resten av livet. Den dagen du innser dette og aksepterer kroppen din bryr du deg ikke om verken cellulitter eller åreknuter og andre endringer. 

Anonymkode: 02130...1e9

• Liker 2
Gjest Athleisure
Skrevet
18 minutter siden, mittnavn skrev:

Trening hjelper! Evt kan du kjøpe dermaroller for kroppen, det har hjulpet meg å få bort små arr i ansiktet, men hørt de for kroppen skal hjelpe mot cellulitter. 

Dermaroller har jeg brukt på andre områder av huden, og hatt god erfaring med. Det skal jeg forsøke! 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trening. Få ned fettprosenten.

Skal begynne å trene. Har svært  lite fett på kroppen, med unntak av baken - men det kan ikke skade å ta av ett par kilo

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Athleisure skrev:

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med kroppen min, men 

Velkommen til virkeligheten. De er nok dine til odel og eie i resten av ditt liv og det kommer nok flere etter hvert. Er det ikke nok og kan du ikke glede deg over at resten av kroppen din er "perfekt"? 

Anonymkode: bdf80...4f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Athleisure said:

Dermaroller har jeg brukt på andre områder av huden, og hatt god erfaring med. Det skal jeg forsøke! 

Skal begynne å trene. Har svært  lite fett på kroppen, med unntak av baken - men det kan ikke skade å ta av ett par kilo

Vektnedgang vil mest sannsynlig bare øke synligheten av cellulittene dine. For å forminske dem er det styrketrening du må gjøre, bytte muskelmasse.

Anonymkode: 175b5...88f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du sier du ser det ekstra tydelig i enkelte belysninger. Ikke sikkert det er så ille som du tror heller.  Men ellers så tror jeg trening og kosthold kan gjøre mye. 

Endret av wintergirl
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte belysninger gjør at det ser helt grusomt ut, mens man ser cellulitt-fri ut i annet lys. Prøverom er et eksempel på grusom belysning. Menn bryr seg mindre om cellulitter enn oss damer. Nesten alle damer har cellulitter i en eller annen grad, så bare slapp av og ikke tenk på det. Alt er helt normalt. ☺

Anonymkode: 0eef2...d28

AnonymBruker
Skrevet

Ta de godt imot. Dere skal leve sammen resten av livet. 

Anonymkode: e7c62...c1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man får cellulitter av å sitte mye.  Det spiller ingen rolle om man er tjukk eller tynn. De kommer der man legger mest vekt der man sitter. Massasje, skrubbing, aktivitet og smøring kan redusere cellulitter,

Anonymkode: d70a7...836

AnonymBruker
Skrevet
På 2.1.2018 den 17.44, Athleisure skrev:

Du må ikke nødvendigvis ned i vekt. Men ned i fettprosent. Muskler veier mer enn fett, så ikke vær redd om du går opp i vekt. Styrketrening er tingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...