AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Ser i flere tråder på forumet at brkerne klager over søvnproblemer ved fullmåne. Jeg lurer på hvordan dette arter seg, når det oppstår i forkant av fullmåne og når det gir slipp etter fullmåne. Hva denne måneden når vi har blå måne, er noe annerledes da enn ellers? Anonymkode: a34c0...deb
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Det er i så fall bare psykologisk. Anonymkode: 6b14e...0cf
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Innbilning. Anonymkode: 16aef...557 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er i så fall bare psykologisk. Anonymkode: 6b14e...0cf Holdepunkter for disse påstandene Anonymkode: a34c0...deb
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 @Hoppetaujenta tullet du med svønløshet og fullmåne i natt? Anonymkode: a34c0...deb
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #6 Skrevet 2. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er i så fall bare psykologisk. Anonymkode: 6b14e...0cf Så synd at denne sveitsiske forskeren også innbiller seg ting.. Kanskje er dette falske nyheter? Eller er det trumpete av meg å våse med sånt..? https://forskning.no/menneskekroppen-sovn-biologi/2013/07/darlig-sovn-ved-fullmane Anonymkode: 91491...76c 1
Live88 Skrevet 2. januar 2018 #7 Skrevet 2. januar 2018 Sliter så og si alltid med søvnen når det er fullmåne🙈 noen ganger flere netter i forveien, andre ganger kun natten det er fullmåne. Verst er det vel egentlig når det er supermåne🌝
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #8 Skrevet 2. januar 2018 Hvis du har gardiner eller markiser. Dekk til vinduene! Anonymkode: 708db...eec
T-Rex Skrevet 2. januar 2018 #9 Skrevet 2. januar 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Ser i flere tråder på forumet at brkerne klager over søvnproblemer ved fullmåne. Jeg lurer på hvordan dette arter seg, når det oppstår i forkant av fullmåne og når det gir slipp etter fullmåne. Anonymkode: a34c0...deb Det klør i hjørnetennene. Gir seg etter at det har kommet blod på dem. Vet ikke helt hvordan, da...
Perle Skrevet 2. januar 2018 #10 Skrevet 2. januar 2018 (endret) Slitsomt med fullmåne. Hoggtenner og pels i ansiktet. Et helvete å barbere bort. Kaldt og jævlig å reke rundt i skogene nå på nattestid er det også. Endret 2. januar 2018 av Perle 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2018 #11 Skrevet 2. januar 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Hoppetaujenta tullet du med svønløshet og fullmåne i natt? Anonymkode: a34c0...deb Nei, jeg tullet ikke med noe som helst jeg og tenkte faktisk ikke på muligheten for månepåvirkning. Jeg tror faktisk ikke det var det heller for jeg har aldri hatt det før. I natt ble det bare så festlig å være meg på nett, at jeg ikke kom i seng før rundt halv sekstiden...tror jeg. Det ble lite søvn riktignok, men av og til blir det sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #12 Skrevet 2. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har gardiner eller markiser. Dekk til vinduene! Anonymkode: 708db...eec Det hjelper ikke! Anonymkode: 5f25a...9be
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #13 Skrevet 2. januar 2018 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nei, jeg tullet ikke med noe som helst jeg og tenkte faktisk ikke på muligheten for månepåvirkning. Jeg tror faktisk ikke det var det heller for jeg har aldri hatt det før. I natt ble det bare så festlig å være meg på nett, at jeg ikke kom i seng før rundt halv sekstiden...tror jeg. Det ble lite søvn riktignok, men av og til blir det sånn. Takk for et seriøst svar. Kanskje Hoppetauj. Skal underaøke sine nattlige aktiviteter på forumet ved tidligere fullmåner? Vi holder selvsagt all informasjon taushetsbelagt. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hjelper ikke! Anonymkode: 5f25a...9be Det tror jeg så gjerne, månens kraft på været og flo og fjære nytter det ikke å påvirke med noe stoff mellom jorden og månen. Det er forresten en kjent sak at mange fødsler skjer ved fullmåne og timene etterpå. Anonymkode: a34c0...deb 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #14 Skrevet 28. februar 2018 På 2.1.2018 den 21.54, Hoppetaujenta skrev: Nei, jeg tullet ikke med noe som helst jeg og tenkte faktisk ikke på muligheten for månepåvirkning. Jeg tror faktisk ikke det var det heller for jeg har aldri hatt det før. I natt ble det bare så festlig å være meg på nett, at jeg ikke kom i seng før rundt halv sekstiden...tror jeg. Det ble lite søvn riktignok, men av og til blir det sånn. Merker du noe nå Fullmåne den 1.3.18. Jeg får ikke sove . Anonymkode: 2bf48...ffe
Lutetium 71 Skrevet 28. februar 2018 #15 Skrevet 28. februar 2018 På 2.1.2018 den 22.05, AnonymBruker skrev: Takk for et seriøst svar. Kanskje Hoppetauj. Skal underaøke sine nattlige aktiviteter på forumet ved tidligere fullmåner? Vi holder selvsagt all informasjon taushetsbelagt. Det tror jeg så gjerne, månens kraft på været og flo og fjære nytter det ikke å påvirke med noe stoff mellom jorden og månen. Det er forresten en kjent sak at mange fødsler skjer ved fullmåne og timene etterpå. Anonymkode: a34c0...deb https://health.howstuffworks.com/pregnancy-and-parenting/pregnancy/labor-delivery/births-full-moon2.htm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå