Gå til innhold

Fullmåne og søvnproblemer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser i flere tråder på forumet at brkerne klager over søvnproblemer ved fullmåne. 

Jeg lurer på hvordan dette arter seg, når det oppstår i forkant av fullmåne og når det gir slipp etter fullmåne.

Hva denne måneden når vi har blå måne, er noe annerledes da enn ellers? 

Anonymkode: a34c0...deb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er i så fall bare psykologisk.

Anonymkode: 6b14e...0cf

AnonymBruker
Skrevet

Innbilning.

Anonymkode: 16aef...557

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Innbilning.

Anonymkode: 16aef...557

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er i så fall bare psykologisk.

Anonymkode: 6b14e...0cf

Holdepunkter for disse påstandene :klo:

AnonymBruker
Skrevet

@Hoppetaujenta tullet du med svønløshet og fullmåne i natt? 

Skrevet

Sliter så og si alltid med søvnen når det er fullmåne🙈 noen ganger flere netter i forveien, andre ganger kun natten det er fullmåne. Verst er det vel egentlig når det er supermåne🌝

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har gardiner eller markiser. Dekk til vinduene! 

Anonymkode: 708db...eec

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ser i flere tråder på forumet at brkerne klager over søvnproblemer ved fullmåne. 

Jeg lurer på hvordan dette arter seg, når det oppstår i forkant av fullmåne og når det gir slipp etter fullmåne.

Det klør i hjørnetennene. Gir seg etter at det har kommet blod på dem. Vet ikke helt hvordan, da...

Skrevet (endret)

Slitsomt med fullmåne. Hoggtenner og pels i ansiktet. Et helvete å barbere bort.

Kaldt og jævlig å reke rundt i skogene nå på nattestid er det også. :snurt:

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Hoppetaujenta tullet du med svønløshet og fullmåne i natt? Anonymkode: a34c0...deb

Nei, jeg tullet ikke med noe som helst jeg og tenkte faktisk ikke på muligheten for månepåvirkning. Jeg tror faktisk ikke det var det heller for jeg har aldri hatt det før. I natt ble det bare så festlig å være meg på nett, at jeg ikke kom i seng før rundt halv sekstiden...tror jeg. Det ble lite søvn riktignok, men av og til blir det sånn. :tommelopp: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har gardiner eller markiser. Dekk til vinduene! 

Anonymkode: 708db...eec

Det hjelper ikke!

Anonymkode: 5f25a...9be

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, jeg tullet ikke med noe som helst jeg og tenkte faktisk ikke på muligheten for månepåvirkning. Jeg tror faktisk ikke det var det heller for jeg har aldri hatt det før. I natt ble det bare så festlig å være meg på nett, at jeg ikke kom i seng før rundt halv sekstiden...tror jeg. Det ble lite søvn riktignok, men av og til blir det sånn. :tommelopp: 

:ninja:  Takk for et seriøst svar. Kanskje Hoppetauj. Skal underaøke sine nattlige aktiviteter på forumet ved tidligere fullmåner? 

Vi holder selvsagt all informasjon taushetsbelagt. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper ikke!

Anonymkode: 5f25a...9be

Det tror jeg så gjerne, månens kraft på været og flo og fjære nytter det ikke å påvirke med noe stoff mellom jorden og månen. 

Det er forresten en kjent sak at mange fødsler skjer ved fullmåne og timene etterpå. 

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet
På 2.1.2018 den 21.54, Hoppetaujenta skrev:

Merker du noe nå :klo:

:opplyser:  Fullmåne den 1.3.18. Jeg får ikke sove .

Anonymkode: 2bf48...ffe

Skrevet
På 2.1.2018 den 22.05, AnonymBruker skrev:

:ninja:  Takk for et seriøst svar. Kanskje Hoppetauj. Skal underaøke sine nattlige aktiviteter på forumet ved tidligere fullmåner? 

Vi holder selvsagt all informasjon taushetsbelagt. 

Det tror jeg så gjerne, månens kraft på været og flo og fjære nytter det ikke å påvirke med noe stoff mellom jorden og månen. 

Det er forresten en kjent sak at mange fødsler skjer ved fullmåne og timene etterpå. 

https://health.howstuffworks.com/pregnancy-and-parenting/pregnancy/labor-delivery/births-full-moon2.htm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...