Gå til innhold

Hvem blogger om vektnedgang?


Halloi

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en blogger som er overvektig på vei ned i vekt. Synes det er mye mer motiverende enn de som allerede er topptrent. Noen som har noen forslag jeg bør sjekke ut? 

Leste Helene Drage sin blogg før, men den har skiftet fokus og finnes ikke lenger motiverende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger et par av de som er nevnt overfor her, også er jeg veldig glad i Fitliving sin blogg. Ikke så mye om vektnedgang, da, men synes hun har mange gode tips om å holde seg i form, fine oppskrifter og skriver godt. Ellers har jeg begynt å følge Fromfattofab som blogger på nouw plattformen, og metteetterfettet (også hun på nouw). Førstnevnte holder på å gå ned i vekt og har en del igjen, imens Mette har gått ned en del og blitt PT++.

Endret av Anette.94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

linntheresedagsland.no skriver blant annet om kosthold, trening og vektnedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2018 den 12.34, Carina Maria skrev:

fitnessnora er en flink blogger. 

Hun er flink, men ikke overvektig :) sånn mtp at Ts ønsker å følge en blogger som er overvektig og skal ned i vekt. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråen er ryddet for omtale av kropp.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også tenkt meg å følge med på en slik blogg! Håper noen har tips! Disse som er nevnt over har jo allerede nådd sine vektmål og vel så det :P
(Ikke for å kuppe tråden, men om noen vet om noen som har lignende opplegg, men bare på insta så vil jeg gjerne følge der også! :) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig ikke lov å reklamere for egen blogg, men jeg blogger om vektnedgang. Det er vel heller kanskje ikke reklame når jeg ikke linker til bloggen 😉 Skulle det være det så slett kommentaren ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil anbefale deg "nancysjourney" på instagram, ikke i forhold til hva du skal spise og sånn, men for å ha noen å se på som virkelig jobber hardt og står på! Ikke er hun liten heller. Aner ikke om hun har en blogg, men det kan en lett finne ut av!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Jeg vil anbefale bloggern http://www.dixierose.blogg.no/

Hun er revmatiker og har hatt sitt og stri med når det gjelder helse og har blitt operert mange ganger. I 2017 la hun om kosthodet sitt og hun trener 2 til 3 ganger i uka. Jeg følger henne på snap oxo. Hun har gått ned og gjør det på en fornuftig måte med sunt kosthold og trening. Bloggern oppdaterer hvordan det går med vekt nedgangen og treningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Se her ja. 

Takk for forslag alle sammen. Selv er ikke jeg så veldig overvektig, men liker ikke å se bloggere/instagrammere som er kjempefit, for det klarer jeg ikke å relatere til. Ikke gir det altfor god selvtillit heller😏

Jeg blir veldig inspirert, motivert og ikke minst imponert av å se overvektige eller funksjonshemmede trene hardt og få resultater. Da føler jeg selv håp om at jeg kan klare det😊 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker fightorflight?

Vet ikke om hun har sluttet å blogge, finner henne iallefall ikke under det navnet lenger, men syntes bloggen var veldig inspirerende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...