Fiia Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Jeg og min samboer reiser på en sydentur hvert år. Vi har til nå vært i Zakynthos og Rhodos i Hellas, Menorca og ibiza i Spania, Tyrkia, gran canaria, Tenerife og Tanzania. Akkurat nå er vi helt blanke, vet at det finnes uttallige perler i både Spania og Hellas, men ønsket om et skikkelig tropisk paradis ligger høyt, men prisen derimot.. så er det noen som har en plass og anbefale som man bare MÅ oppleve? Kan legge til at vi har vært i new York, London og LA også, så vi ønsker ikke noe storby tur
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 På 2.1.2018 den 8.39, Fiia skrev: Jeg og min samboer reiser på en sydentur hvert år. Vi har til nå vært i Zakynthos og Rhodos i Hellas, Menorca og ibiza i Spania, Tyrkia, gran canaria, Tenerife og Tanzania. Akkurat nå er vi helt blanke, vet at det finnes uttallige perler i både Spania og Hellas, men ønsket om et skikkelig tropisk paradis ligger høyt, men prisen derimot.. så er det noen som har en plass og anbefale som man bare MÅ oppleve? Kan legge til at vi har vært i new York, London og LA også, så vi ønsker ikke noe storby tur Hva med Thailand? Anonymkode: 65c32...12c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå