Kevin Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 Jaha, så kom det en i dag også. How to add 3 inches on your small dick. For det første: Hvem faen har røpet at jeg har en liten pikk til disse selgerne? Er det en gammel, forbannet ex? For det andre: Hvorfor faen skulle jeg ville ha 7,5 cm større pikk? Jeg vil ikke bli svimmel bare jeg ser ei heit jente. Jeg vil ikke slutte å gå på stranda fordi pikken spretter langt over strikken på badeshortsen. Jeg vil ikke måtte begrense meg for hvert jukk jeg gjør, for at jenta ikke skal få vondt. Jeg er fornøyd, jeg.... hører dere det, alle dere som selger vidunderpiller og lignende! Vennligst stryk meg fra deres lister, ok...?
Gjest heioghopp Skrevet 4. februar 2005 #2 Skrevet 4. februar 2005 hihihi. Dissekommer itl meg gså faktisk og jeg er jente. Grøsser med tanken på hva det er de mener at jeg skal forlenge...
Kevin Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2005 Er du heldig får du kanskje 7,5 cm klitoris!
Gjest heioghopp Skrevet 4. februar 2005 #4 Skrevet 4. februar 2005 Jo takk det var det bilde som skremte meg gitt
Kevin Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2005 Jo takk det var det bilde som skremte meg gitt Meg også! Kunne nesten endt opp med penismisunnelse her jo...
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #6 Skrevet 4. februar 2005 Jaha, så kom det en i dag også. How to add 3 inches on your small dick. For det første: Hvem faen har røpet at jeg har en liten pikk til disse selgerne? Er det en gammel, forbannet ex? For det andre: Hvorfor faen skulle jeg ville ha 7,5 cm større pikk? Jeg vil ikke bli svimmel bare jeg ser ei heit jente. Jeg vil ikke slutte å gå på stranda fordi pikken spretter langt over strikken på badeshortsen. Jeg vil ikke måtte begrense meg for hvert jukk jeg gjør, for at jenta ikke skal få vondt. Jeg er fornøyd, jeg.... hører dere det, alle dere som selger vidunderpiller og lignende! Vennligst stryk meg fra deres lister, ok...? Det er vel ingen hemmelighet at du har smått utstyr. Det har det jo gått fram av innleggene her.. Det er på sin plass at annonsørene sender ut slikt materiale til dere menn, for maken til mye smått utstyr skal en lete lenge etter. Hvor har det blitt av alle store-kara?!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. februar 2005 #7 Skrevet 4. februar 2005 Årsaken kan jo være at pillene ikke virker da vettu.
Kevin Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2005 Det er vel ingen hemmelighet at du har smått utstyr. Det har det jo gått fram av innleggene her.. Det er på sin plass at annonsørene sender ut slikt materiale til dere menn, for maken til mye smått utstyr skal en lete lenge etter. Hvor har det blitt av alle store-kara?! Kanskje det ikke er så mange av dem som du tror.....?
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #10 Skrevet 8. februar 2005 utrolig hvor opptatt du er av dette med størrelse, kevin! Er med å svarer nesten i hver tråd, denne gang startet du en selv! )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå