Gå til innhold

Å le under sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette vanlig? Ofte jeg kan bli lattermild under sex, vet ikke hvorfor - når noe er morsomt altså, f.eks fittefis, da MÅ jeg le. Eller jeg og typen lekesloss noen ganger først, mens han fingrer meg litt også, og da også ler jeg noen ganger. 

Uansett, typen synes det er rart og tror det er et tegn på at jeg ikke nyter ordentlig. Og jeg GJØR det, nyter EKSTRA når jeg i tillegg får dra på smilebåndet. Greier ikke å være så seriøs hele tiden!!

Så folkens, ler dere noe under sex? Eller ville dere synes det var rart å le av f.eks fittefis?

Anonymkode: b19b0...f57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis det er provosert. Hvis han kysser eller tar på steder han veit at jeg er kilen. Han er heldigvis helt med, og tviler ikke på at jeg nyter likevel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med min eksmann lo vi begge ofte under sex. Det kunne f.eks være om en av oss eller begge var forkjølet sånn at snørra rann og at det ble litt komisk og sånne ting. Ingen av oss synes det var rart, men vi lo jo sammen av ting da. 

Anonymkode: d12ac...47a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ofte ledd under sex, men det har bare ført til misforståelser og fornærmelser. Jeg ler virkelig aldri AV noen, men en god del tror det. Og så var det eventyret over. Men det må jo være lov å le av drøy knirking, prumping, fittefis og umulige, akrobatiske posisjoner.

Anonymkode: 814de...20c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også lattermild under sex, ler når jeg er totalt avslappet. Ler feks litt etter en orgasme.

Anonymkode: 2b593...5e4

AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd ja, fikk krampe i låret midt i akten:fnise:

Anonymkode: 76755...d68

Skrevet

Så deilig med lett stemming under sex. Le og ha det moro!😃

• Liker 4
Skrevet

Kan ofte dra på smilebandet eller le. Ofte fordi jeg ikke helt klarer å fatte at det går an å ha det så utrolig godt. Noen ganger fordi noe vi gjør er morsomt. Har aldri opplevd at jeg føler å le under sex fordi noen gjør en dårlig jobb.. 😉 Så her er mitt/vårt smil, glis og flir utelukkende positivt, synes jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi ler titt og ofte :P sex skal ikke være seriøst! Vi ler om en av oss fiser, om vi gjør noe klønete, om vi skaller når vi flytter på oss osv 😂 vi er så komfortable med hverandre at vi kan skille mellom ting som er gøy og ting som er ren nytelse (da er jeg for opptatt til å le) 

Anonymkode: c90dc...c5c

• Liker 2
Skrevet

Jeg å eksen lo en del.. vi kunne også lekesloss.. eller jeg lata som jeg var "hard to get" å da starta han å le å da lo vi begge to av et håpløst prosjekt.. kan du ikke le under sex er ikke sexlivet bra :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier alltid å le når dama tar av seg klærne.

Anonymkode: c82ad...026

Skrevet

Klart man ler og har det moro! :) Elsker å le sammen med Kjære i sengen, leke og tøyse! ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg pleier alltid å le når dama tar av seg klærne.

Anonymkode: c82ad...026

Oida, -om kvinnekroppen for deg bare er komisk istedet for sexy så er det nok stor sjanse for at du er homofil! Du har kanskje ikke turt å gå etter det du egentlig liker? Håper du finner ut av det -for alle har jo godt av å virkelig bli tent av den kroppen (og mennesket) de skal ha sex med. Lykke til :)

Anonymkode: 878d0...385

Gjest Alterego666
Skrevet

Latter og god sex hører sammen. Smil og latter skaper intimitet. 

Skrevet

Jeg ler under sex hvis det blir sakt noe eller at begge knoter i en stilling. Partneren ler han å. Sex skal ikke være grav alvorlig. Hatt sex der et lite smil ble tolket negativt og det orker jeg ikke igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...