AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Kjæresten min maser om det, men jeg er dritredd, rett og slett. Har gjort alt annet sex, men ikke det. Skjønner ikke at det kan være noe godt? Bare vått og rart liksom... og er DRITREDD for at jeg skal lukte vondt/smake ekkelt!!! Jeg tisser jo derfra, og det er GANSKE nærme rompehullet, det er jo ganske udigg. Eller at han synes fitta mi ser stygg ut. Eller hva hvis jeg promper? Gruer meg skikkelig til det skal skje. Hva skal jeg gjøre?? Anonymkode: 36e63...536
saltyliquorice Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Fortell han at du er redd og nervøs, og la han prøve hvis du har lyst. Mange kvinner syns det er veldig digg og mange menn elsker å slikke
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Mas er ikke bra, men jeg forstår typen din. Det er herlig å slikke, og det er en intim og opphissende ting å gjøre. Men alt avhenger av en mottaker som greier å slappe av, og nyte det. Rumpa bør være nyvasket, men ingen grunn til at du skal desinfisere hele underlivet. Kanskje dere kan lukte og smake litt på fingrene først? Det er sexy med en kvinne som liker smaken av eget kjønn! Anonymkode: 1047e...ab7 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Mas er ikke bra, men jeg forstår typen din. Det er herlig å slikke, og det er en intim og opphissende ting å gjøre. Men alt avhenger av en mottaker som greier å slappe av, og nyte det. Rumpa bør være nyvasket, men ingen grunn til at du skal desinfisere hele underlivet. Kanskje dere kan lukte og smake litt på fingrene først? Det er sexy med en kvinne som liker smaken av eget kjønn! Anonymkode: 1047e...ab7 Spy! Skal man like smaken av eget kjønn? Høhø, neitakk! DU har nok et bilde av et nyvasket kjønn, men vi som lever med det kjenner det også fra dets mindre sympatiske sider. At menn liker det når det er på sitt mest presentable er flott, fortsett med det, men hold meg/oss utenfor. La han prøve bittelitt hvis du har lyst, HI. Du finner fort ut om du liker det eller ei. Regel nr én er at du må slappe av. Ikke gjør det en dag du har mye luft i magen:) Anonymkode: 27bf2...1a0 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Er du sikker på at du er gammel nok til å ha sex?? Anonymkode: 779a9...8fb
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at du er gammel nok til å ha sex?? Anonymkode: 779a9...8fb Eh ja. Er 19. har hatt sex i flere år, men aldri slikking. Var en gang jeg tenkte å prøve det, men feiga ut.. og så ville ikke fyren. Anonymkode: 36e63...536
DonaldDuck Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 (endret) For meg er slikking en veldig naturlig del av akten og jeg liker det veldig godt. Det hadde vært et tap om kjæresten min ikke likte det. Heldigvis elsker hun det. Du kan nok føle deg ganske trygg på at han vil like det. Jeg følte det litt på samme måte mtp suging, men kjæresten min har fått meg til å bli helt trygg på at hun liker det, så nå nyter jeg det fullt ut. Men lurt å være relativt nyvasket. Det er ikke mye som er så delikat for en mann, som nærkontakt med et kvinnekjønn, og spesielt om det sitter fast på en kvinne man liker godt og som man tenner på. Endret 1. januar 2018 av DonaldDuck Skrivefeil 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #8 Skrevet 1. januar 2018 Hadde samme tannet som deg om akkurat dette, men mange menn liker det, elsker det! Kan anbefale en dysj i lag som litt forplay, da vil du også få vaska deg og kanskje føle deg litt mer ren og konfortabel med at han går ned på deg kan si at det kjennes helt himmelsk og ubeskrivelig når tunga er på vei innover! Delig varm, ruglete og litt myk men også hard Anonymkode: 9dbf7...ebd
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #9 Skrevet 2. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Spy! Skal man like smaken av eget kjønn? Høhø, neitakk! DU har nok et bilde av et nyvasket kjønn, men vi som lever med det kjenner det også fra dets mindre sympatiske sider. At menn liker det når det er på sitt mest presentable er flott, fortsett med det, men hold meg/oss utenfor. La han prøve bittelitt hvis du har lyst, HI. Du finner fort ut om du liker det eller ei. Regel nr én er at du må slappe av. Ikke gjør det en dag du har mye luft i magen:) Anonymkode: 27bf2...1a0 Spy? Ok, hvis det passer for deg. Ikke alle kan like alt, men JEG synes det er sexy når jenta fingrer seg, og lukter og smaker på egne fingre. Fra andre tråder her på KG, så virker det som om ganske mange av damene liker det også. Noe som er direkte avtennende (for meg), er når hun ikke vil kysse etter å ha blitt slikket. Anonymkode: 1047e...ab7 1
lovedrug Skrevet 2. januar 2018 #10 Skrevet 2. januar 2018 Det som er så deilig,du går virkelig glipp av noe. 1
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 2. januar 2018 #11 Skrevet 2. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Spy! Skal man like smaken av eget kjønn? Høhø, neitakk! DU har nok et bilde av et nyvasket kjønn, men vi som lever med det kjenner det også fra dets mindre sympatiske sider. At menn liker det når det er på sitt mest presentable er flott, fortsett med det, men hold meg/oss utenfor. La han prøve bittelitt hvis du har lyst, HI. Du finner fort ut om du liker det eller ei. Regel nr én er at du må slappe av. Ikke gjør det en dag du har mye luft i magen:) Anonymkode: 27bf2...1a0 Hva er galt ved og smake på egent kjønn? Et underliv skal verken lukte eller smake vondt. Vi kan fint sutte på tissefanten til mannen, men og putte en finger i munnen etter og ha hatt den i muselusa er farlig? - Jente 20
Kragebein Skrevet 2. januar 2018 #12 Skrevet 2. januar 2018 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette. Kragebein, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå