AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Merker man at en jente faker orgasme? I så fall hvordan? Har dere vært usikre noen gang? Eller trodd at dere fikk henne til å komme først, og så senere finne ut at ho faka? Anonymkode: a8630...f2c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Som kvinne selv, kan jeg si at du bør merke forskjellen. Jeg kunne aldri ha fake det på en god måte. Kanskje om fyren ikke har peiling, knipe sammen litt og .. ja... men en virkelig orgasme kan en ikke ta feil av. Kunne aldri ha fake meg til noe sånt. Anonymkode: 9ba7f...1b7 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Som kvinne selv, kan jeg si at du bør merke forskjellen. Jeg kunne aldri ha fake det på en god måte. Kanskje om fyren ikke har peiling, knipe sammen litt og .. ja... men en virkelig orgasme kan en ikke ta feil av. Kunne aldri ha fake meg til noe sånt. Anonymkode: 9ba7f...1b7 Hva hvis hun spente kroppen, krøllet tærne og holdt pusten for å så slippe den med et stønn? Og lukket øynene og lagde en grimase? Ekte eller falsk? Anonymkode: a8630...f2c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Hvordan ble hun etterpå er vel heller spørsmålet. Anonymkode: 7d0e2...f11 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 En eks av meg (som var så opptatt av seg selv at han kunne vært blind for alle andre) trodde jeg kom en gang, uten at jeg i det heletatt prøvde å fake. Synes bare sexen var helt jævlig. Anonymkode: 6bb11...d72 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #6 Skrevet 2. januar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva hvis hun spente kroppen, krøllet tærne og holdt pusten for å så slippe den med et stønn? Og lukket øynene og lagde en grimase? Ekte eller falsk? Anonymkode: a8630...f2c Noen kvinner er meget gode skuespillere og gjør også dette. Når de vet belønningen kan bli astronomisk. Anonymkode: 94a40...64e 2
FluffyJuggernaut Skrevet 2. januar 2018 #7 Skrevet 2. januar 2018 Jeg tror også det er vanskelig å fake om man har oppleved å gi dama en ekte orgasme, om man aldri har gjort det så kan det være verre. Men alt i alt, om hun faker så lurer hun ingen andre enn seg selv. Om hun faker orgasmer så tror jo han hun er kjempe fornøyd og kjører fortsetter i samme stil, siden hun liker det. Om du er usikker så kan du spørre? Om du ikke er sikker om hun er ærlig eller du syns det er kleint å spørre, så kan du følge med på orgasmene hennes når du slikker eller fingrer henne til orgasme, de er ganske like som en vaginal orgasme, iallfall hos meg.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #8 Skrevet 2. januar 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: En eks av meg (som var så opptatt av seg selv at han kunne vært blind for alle andre) trodde jeg kom en gang, uten at jeg i det heletatt prøvde å fake. Synes bare sexen var helt jævlig. Anonymkode: 6bb11...d72 I hear you sister! It sucks. Anonymkode: 0349e...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #9 Skrevet 2. januar 2018 1 time siden, FluffyJuggernaut skrev: Jeg tror også det er vanskelig å fake om man har oppleved å gi dama en ekte orgasme, om man aldri har gjort det så kan det være verre. Men alt i alt, om hun faker så lurer hun ingen andre enn seg selv. Om hun faker orgasmer så tror jo han hun er kjempe fornøyd og kjører fortsetter i samme stil, siden hun liker det. Om du er usikker så kan du spørre? Om du ikke er sikker om hun er ærlig eller du syns det er kleint å spørre, så kan du følge med på orgasmene hennes når du slikker eller fingrer henne til orgasme, de er ganske like som en vaginal orgasme, iallfall hos meg. Men hva hvis man tror at man har gitt bare ekte orgasmer, og så finner man ut fra ei at den ene ikke var ekte? Hvordan vet man da? Anonymkode: a8630...f2c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå