makkaa Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 (endret) Jeg har merket i det siste at jeg kjenner faktisk så si ingenting av orgasmen man noen ganger får under utløsning. Det har vert sånn nå i nesten 1 uke (Siden 2. juledag). Det er ingen forskjell mellom onani og samleie heller. Kjenner dette både stresser meg og bekymrer meg mye mer enn det burde. Hva skal jeg gjøre? Burde jeg kontakte HFU eller Helsesøster? Endret 1. januar 2018 av makkaa
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Det høres ikke ut som noe man trenger å ta opp med helsesøster. Ta pause fra onaneringen i en uke. Anonymkode: e8ab3...d6e
makkaa Skrevet 1. januar 2018 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det høres ikke ut som noe man trenger å ta opp med helsesøster. Ta pause fra onaneringen i en uke. Anonymkode: e8ab3...d6e Så null onanering og samleie i en uke? Er mest redd for at det er noe som kan bli permanent dersom jeg ikke gjør noe med det.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 15 timer siden, makkaa skrev: Så null onanering og samleie i en uke? Er mest redd for at det er noe som kan bli permanent dersom jeg ikke gjør noe med det. Ikke stress med det. Slike ting kommer og går og som det meste andre når det kommer til seksualitet blir det mye verre når man stresser med det. Anonymkode: e8ab3...d6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå