Gå til innhold

Din PINLIGSTE sexopplevelse!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det rareste/pinligste din mann/kvinne sier eller gjør når dere koser ?:humpe::trampe:

Anonymkode: 6c9e8...4b7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmm... måtte avslutte en slikkesession fordi jeg måtte spy, hadde fått omgangssjuka og følte det ikke før det var for sent. Spurta til badet bare :) Ikke så flaut, men litt trist bare.

Anonymkode: a6242...5ac

Skrevet

Må ha vært da dama ropte «dypere, dypere!» og jeg allerede var balls deep. Da jeg plutselig skjønte tegningen, ble jeg så flau at jeg kom på sekundet. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Total ødela nok madrassen til fyren min første gang. Han hadde litt lange negler, de laga noen rifter, jeg oppdaga ingenting, om han gjorde det før han starta penetrering, sa han ikke noe. Penetrering pluss blod som strømmer nedover -->

Blodbad! Et eneste ord, drit flaut. "Heldigsvis" har ikke han fått med seg at blod ikke egentlig er normalt, da jomfruhinna ikke eksisterer, og trodde dette var helt normalt. Jeg nikka og rødmet det bort. Klarte ikke si til han at, nei dette er ikke normalt. Menmen.

Flaut!! Men han er nå ikke i livet mitt lengre, så trenger ikke tenke noe mer over det :) 

Anonymkode: 3e876...4e5

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Total ødela nok madrassen til fyren min første gang. Han hadde litt lange negler, de laga noen rifter, jeg oppdaga ingenting, om han gjorde det før han starta penetrering, sa han ikke noe. Penetrering pluss blod som strømmer nedover -->

Blodbad! Et eneste ord, drit flaut. "Heldigsvis" har ikke han fått med seg at blod ikke egentlig er normalt, da jomfruhinna ikke eksisterer, og trodde dette var helt normalt. Jeg nikka og rødmet det bort. Klarte ikke si til han at, nei dette er ikke normalt. Menmen.

Flaut!! Men han er nå ikke i livet mitt lengre, så trenger ikke tenke noe mer over det :) 

AU!! :(

• Liker 1
Skrevet

Var 16/17, og klarte å prompe han i trynet da han skikket meg :flau:Herregud, så flau jeg ble :( Vi latet som ingenting, men sexen ble noe klein 

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet
6 minutter siden, smalls skrev:

Var 16/17, og klarte å prompe han i trynet da han skikket meg :flau:Herregud, så flau jeg ble :( Vi latet som ingenting, men sexen ble noe klein 

Haha.. det der har jeg og gjort :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, smalls said:

HAHA! :fnise:

Anonymkode: 22cea...01e

AnonymBruker
Skrevet

De første gangene jeg opplevde vakuum fra høna (eller fittefis som noen liker å kalle det), synes det var MEGA flaut! :flau:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De første gangene jeg opplevde vakuum fra høna (eller fittefis som noen liker å kalle det), synes det var MEGA flaut! :flau:

jeg får latterkramper hver gang det blir fittefis, klarer ikke la vær. men han sier han synes det er godt når jeg ler og han er inni så da er det vel greit da.

Anonymkode: 267a3...813

Skrevet

Spydde på kuken til gutten da jeg sugde han

AnonymBruker
Skrevet

Var i min ungdom.. .

Sovnet på gulvet etter sex og våknet på morgenen og kunne ikke sette meg opp. Hadde fått brannsår av gulvteppet og skorpa hadde grodd fast i teppet...blei ett himla styr for å rense sår og finne plaster noe som endte med følgende kommentar fra mor til sønn "at du aldri kan begrense deg" :flau: 

Anonymkode: 1b962...fbc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:popcorn:

Anonymkode: 6c9e8...4b7

AnonymBruker
Skrevet
På 1.1.2018 den 19.03, Madde123 skrev:

AU!! :(

Helt ærlig gjor det nesten (kun bittelitt akkurat når neglene lagde riften) ikke vont i det hele tatt, ble derfor litt ekstra sjokkert når jeg så madrassen/lakenet :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...