Gå til innhold

Glatt oppoverbakke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg har kjørt min andel bratte bakker ja 😂 Har stått fast i en del av dem også 🙈

Ikke minst TS, har du gode dekk? Dekka dine har så utrolig mye mer å si enn du skulle tro!

Har gode dekk ja😜 Har kjørt med halvslitte piggfrie med henger opp bakker på vinterføre uten antispinn, og det går det og😆 Men har investert i hurtigkjetting nå, uten at jeg har hatt bruk for de, enda☺️😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
36 minutter siden, tdm900 skrev:

Ser at @Sirah har kjørt opp bratte bakker før, og jeg støtter henne fullt ut! Det meste over er bare tullprat🤣😂

Min gamle v8 amerikaner pleier jeg bare å kline inn gassen/burne med. Tar litt tid før bakhjulene spinner vekk snø og is, men til slutt har jeg burnet så mye at man kommer ned til asfalten. Da får man feste og kan kjøre videre :)

Anonymkode: 95d15...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, tdm900 skrev:

Har gode dekk ja😜 Har kjørt med halvslitte piggfrie med henger opp bakker på vinterføre uten antispinn, og det går det og😆 Men har investert i hurtigkjetting nå, uten at jeg har hatt bruk for de, enda☺️😉

Ja det meste går bare man legger go´vilja til 😂 Men jeg fikk meg seriøst en skikkelig overraskelse sist jeg kjøpte nye dekk til min. Det var to fullstendig forskjellige biler å kjøre 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Sirah skrev:

Jevnt turtall og jevn fart. Ikke så av ABS/Antispinn. De er derfor å hjelpe deg om du skulle begynne å skli. 

Hva var grunnen til at du ikke kom opp? Is, for mye snø?

Å ha hurtigkjettinger liggende i bilen kan være en god ide.

Kom masse nysnø, og så begynte det å regne. Så vil tro det var derfor :) 

ts

Anonymkode: 7b99b...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Sirah skrev:

Jeg har kjørt min andel bratte bakker ja 😂 Har stått fast i en del av dem også 🙈

Ikke minst TS, har du gode dekk? Dekka dine har så utrolig mye mer å si enn du skulle tro!

Ja har gode piggdekk som ofte gjør susen, men igår var det virkelig umulig! :( 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, Tom Bäcker skrev:

Hvis noen leter etter knappen for å slå av ABS: den finnes ikke.

Hehe, ja... har vel fått oppklart at jeg mente antispinn:laugh::fnise:

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Bäcker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe, ja... har vel fått oppklart at jeg mente antispinn:laugh::fnise:

ts

Ser den. Bare så synd at sånne blundere ikke forsvinner fra sitater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja har gode piggdekk som ofte gjør susen, men igår var det virkelig umulig! :( 

Ts

Ja noen ganger er det fullstendig sjangseløst :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 1.1.2018 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Leverer inn førerkortet. Folk må så liten forståelse for hvordan man håndterer en bil har ingen ting i trafikken å gjøre.

Anonymkode: 4be5a...ba3

Håper du tuller? Er det såpeglatt så er det det... Og da er det som regel flere som har sklidd av veien eller står fast. Man er ikke en dårlig sjåfør bare fordi man må stoppe i en bakke for å stå i kø også kjøre igang og man sklir i alle retninger... enda man vet hva slags teknikker man skal bruke. Men er jo bare å snu når det er tett trafikk og biler rett bak deg, for da har man ikke så mange sjanser. Hvis du er en erfaren sjåfør vet du at det blir problemer om det er veldig glatt og tett trafikk og at det er mye annet som skjer og blir gjort som er enda dummere og de burde parkere for godt.

Anonymkode: 36596...97d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...