Gå til innhold

Er alle barn oppe til midnatt i dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Våre på ett og 3,5 la seg klokka 19 og våknet ikke av rakettene (eldste gjorde det i fjor). Like greit siden det var 20-30 meters sikt så man så ikke en eneste rakett. Jeg la meg forøvrig før klokka ni selv da både jeg og eldstemann hadde omgangssyke natt til nyttårsaften

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine var men så er de 12 og 8.

Anonymkode: 83302...c8a

AnonymBruker
Skrevet

Her var det familiefyrverkeri kl 18, og femåringen la seg til vanlig tid kl 20. Gadd ikke foreslå at han skulle være oppe til midnatt, det får han heller foreslå selv når han forstår at det er en greie. Da skal han selvfølgelig få lov 😊

Anonymkode: b8283...84e

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig at barn som vanligvis legger seg mye tidligere får være oppe til midnatt på grunn av fyrverkeriet?

Anonymkode: b26de...10b

Nei. Mener det ansees i grenseland til omsorgssvikt.

Anonymkode: 073f7...8f3

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Uansett alder og situasjon? Ja, det hørtes jo reflektert og voksent ut... 

Anonymkode: 46666...ad2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der kom den! 😂 Hurra for KG! 👍🏻

Anonymkode: b2271...4f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her har de to eldste vært våkne til midnatt fra de var tre. Minstemann sov igjennom hele greia i natt, han er 2,5. Vi har ikke fyrverkeri selv, men han fikk med seg noe som ble skutt opp tidligere på kvelden uten å bry seg nevneverdig. Å vekke han hadde bare blitt kaos, så det orka vi ikke. 

Anonymkode: 22364...16a

Skrevet

Min på nesten 11 var våken til ca 00:30 vi gikk ut 23:45 og var ute og ruslet og så på alt livet og fyrverkeriet. Vi sov begge til 12 i dag, herlig :)

Skrevet

Våre ble lagt litt senere enn vanlig, ca 21.30. Det var meningen at de skulle sove og så vekkes 5-10 minutter før midnatt, men de hadde visst ikke tenkt å sove og holdt det gående på rommet sitt til kl 23 før de sloknet. De ble vekket og var med på fyrverkeriet før de la seg igjen og sovnet med en gang. Førstemann våknet 10.30 i morges. Onsdag er første skoledag så i kveld skal de legges til vanlig tid for på komme i normalt gjenge igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Mine på 6 og 8 har ennå ikke klart å holde seg våken til midnatt. Jeg prøvde å vekke de for harde livet i fjor, men det var helt umulig. Fant ut at jeg ikke syns det var verdt å fysisk måtte dra de ut av senga🙄 Trodde kanskje de skulle klare det i går, et år eldre osv.. men neida, de sovna som bare det🙈

Anonymkode: b6384...31f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...