AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Det er en kjent sak at enkelte kvinner blir tent av de sykeste ting. Eksempel vil menn som Breivik få frierbrev. Men hva med menn som blir avslørt i #metoo? Menn som f.eks Trond Giske. Er det noe kvinner her på forumet som har blitt tent på han etter de har sett hvor pågående han er mot tenåringsjenter? Anonymkode: 88d52...2b1
karamellterte Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er en kjent sak at enkelte kvinner blir tent av de sykeste ting. Eksempel vil menn som Breivik få frierbrev. Men hva med menn som blir avslørt i #metoo? Menn som f.eks Trond Giske. Er det noe kvinner her på forumet som har blitt tent på han etter de har sett hvor pågående han er mot tenåringsjenter? Anonymkode: 88d52...2b1 Nai. #metoo handler nettopp om UØNSKET seksuell oppførsel, aka trakassering. På samme måte som kvinner kan fantasere om voldtekt, men ikke VIL bli voldtatt. Skjønner? 8
Gjest Tom Bäcker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Garantert. Trond er den største trusefukteren noensinne i norsk politikk.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 1 minutt siden, karamellterte said: Nai. #metoo handler nettopp om UØNSKET seksuell oppførsel, aka trakassering. På samme måte som kvinner kan fantasere om voldtekt, men ikke VIL bli voldtatt. Skjønner? Åpenbart er blir ikke jentene som har meldt ifra om trakassering fra Giskes handlinger tent av hans oppførsel. Jeg tenker på dere kvinner som leser om historiene i avisene. Blir noen av dere tent på at Giske trakasserer kvinner? Anonymkode: 88d52...2b1
karamellterte Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Åpenbart er blir ikke jentene som har meldt ifra om trakassering fra Giskes handlinger tent av hans oppførsel. Jeg tenker på dere kvinner som leser om historiene i avisene. Blir noen av dere tent på at Giske trakasserer kvinner? Anonymkode: 88d52...2b1 Nai. Hadde jeg lest om at Giske likte å binde kona til senga og kile henne med en fjær før han knulla henne, hadde jeg kanskje sagt Oh La La. Fordi det er ønskelig seksuell oppførsel. Overgripere er det ingen som liker, eller oppførsel som peker i den retningen. 3
Gjest Tom Bäcker Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 Det er to typer kvinner som blir provosert av Trond Giske: de han legger an på de han ikke legger an på. «Søren også», er jeg ikke bra nok?!
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 Nei, kvinner tenner ikke på at menn trakasserer andre kvinner. Hva for en syk fantasi og tanke er det du har egentlig? Tenner du på at kompisen din bæsjer? Tenner du på at lillesøstra di blir voldtatt? Anonymkode: 3d07f...a12 4
Gjest Elseby13 Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 Det er sikkert noen kvinner som tenner på trakassering. Som ts sier, kvinner sender jo frierbrev til en gal massemorder. Trond G er jo et lam i forhold.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #9 Skrevet 1. januar 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en kjent sak at enkelte kvinner blir tent av de sykeste ting. Eksempel vil menn som Breivik få frierbrev. Men hva med menn som blir avslørt i #metoo? Menn som f.eks Trond Giske. Er det noe kvinner her på forumet som har blitt tent på han etter de har sett hvor pågående han er mot tenåringsjenter? Anonymkode: 88d52...2b1 Nei. Synes bare synd på kona hans. Anonymkode: 46ac9...4cd 1
Kragebein Skrevet 1. januar 2018 #10 Skrevet 1. januar 2018 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. Kragebein, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå