Gå til innhold

Jeg tror min sønn bruker hasj

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på litt over 20år. Jeg tror nå han har viklet seg inn i et nettverk av dop som han ikke kommer ut av. Jeg vil så gjerne hjelpe min sønn! Men jeg er ikke erfaren med narkotika, så jeg lurer på om noen her kan hjelpe meg litt.

Hvordan ser jeg på sønnen min om han er dopet?

Kan jeg merke det av lukt eller noe?

Min sønn bor ikke lenger hjemme, så jeg kan ikke se etter om han har noe liggende. Men jeg er så bekymret for min sønn, og tenker på dette hele tiden. Jeg har prøvd å spørre ham noen ganger, men han nekter selvsagt.

Hva skal jeg gjøre for å finne ut om han er dopet da jeg treffer ham?

Hilsen en bekymret mor

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hvorfor tror du han doper seg? hvilke ting er det han gjør som får deg til å tro det? vær litt detektiv, og finn ut en kveld hvor han skal, kjør ham til noen kamerater eller noe, og dukk opp uventet med ett eller annet han hadde glemt... vær litt detektiv og snok litt i rundt, og pass på at han ikke merket det.

Prøv å let i madrasser eller skuffer på rommet hans, men for guds skyld ikke si at du har rotet i rommet hans, da vil han bli sinna da.

Si at du synes det lukter noe rart av ham en gang han kommer hjem, og se ham dypt inn i øynene og legg merke til kroppspråket hans, lyver han vil du fort se det.

Lykke til med detektiv arbeidet

Skrevet

Du kan kikke etter:

Veldig store eller små pupiller.

Vekt tap.

Forandring i oppførsel.

Han unngår øyenkontakt.

Drikker mye vann.

Ser sliten ut, mørk under øynene.

Unngår familiesammenkomster.

Tygger mye tyggis i forhold til det han pleier.

-Dette gjelder ved partydop og pillespising.

Det er mye man kan kikke etter, men hvis han bare røyker hasj en gang i blandt så kan man ikke se det.

Hasj er ikke mere skadlig for kroppen en røyk eller alkohol.

Du burde heller være obs på andre mer skadelige stoffer.

Det finnes masse om det på nettet. Bare søk deg frem så finner du alt du lurer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...