Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 Okai. Hvis du sitter og koser med en fyr, og han begynner å kose med chachaen din (vagina blir for rart og fitte er stygt, men det der ble bare harry jaja) hva i alle dager gjør man tilbake da? Dette har jeg alltid lurt på, for mannfolk kan jo bare ta på deg også er det fint, men skal en kose tisselurer, må en jo nesten ta dem ut og begynne å runke på dem for at det skal bli noe som helst kult for han, så hvordan reagerer dere på dette (ikke dytte bort hånden hans, det er uaktuelt her) høhø.
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2005 #3 Skrevet 4. februar 2005 Sure thang, men er det ikke litt egoistisk da?
Kevin Skrevet 4. februar 2005 #4 Skrevet 4. februar 2005 Jo, men man må få lov til å være litt ego innimellom. Så kan du gjengjelde hendelsen etterpå om du har lyst da, vettu! Dersom du ikke klarer å holde hendene borte fra ham mens han holder på, er det å råkline med ham et godt signal på at du ønsker å gå videre. Dra litt i buksa hans. Vis at du kanskje har lyst til å få’n av ham. Gni ham utenpå buksa. Det er deilig for oss også det. Poenget mitt er vel at du gjør akkurat det som faller naturlig. Hva har du lyst til?
Gjest TomKrus Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 Sure thang' date=' men er det ikke litt egoistisk da?[/quote'] Hvis du alltid sitter der helt apatisk med åpen siklende munn, så ja... Ta på, føl og nyt kroppen hans. Klærne kommer nok av senere eller en annen gang. Eller bare nyt hva han gjør, og kanskje du overrasker ham en annen dag med noe han synes er godt. Det blir fort litt stress hvis hvert sekund skal være likeverdig hva egen fysiske nytelse angår. Og din reaksjon på hva han gjør tenner nok han og skal du se.
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #6 Skrevet 4. februar 2005 Herved er ordet "chacha" lagt til med ny betydning i mitt vokabular. Herlig Spidey!
Kevin Skrevet 4. februar 2005 #7 Skrevet 4. februar 2005 Chacha.... jeg har smakt litt på det ordet nå... og jeg liker det.... nesten like godt som å smake på...ehhh... chacha....
Gjest *Fiona* Skrevet 4. februar 2005 #9 Skrevet 4. februar 2005 chacha... herlig. Er det ikke ofte sånn at det ene tar det andre, liksom?? Jeg ville vel indikert med hele meg hva jeg likte og ønsket. Tro det eller ei, men det finnes dem som faktisk nyter å GI noen kos også, som ikke måler det i hvor godt det er for dem selv. Men jeg tror ikke jeg hadde klart å la ham være det blir jo en gjensidig greie som utvikler seg.
Kevin Skrevet 4. februar 2005 #10 Skrevet 4. februar 2005 Hva er det som er så styg med fitte?? Nelle En fitte er utrolig vakker, så det er ikke selve fitta som er stygg. Det som er synd er at ordet ofte blir misbrukt ved at det blir brukt som skjellsord. Noe som er vanvittig synd egentlig.
Gjest Daniella_ Skrevet 4. februar 2005 #11 Skrevet 4. februar 2005 Fikk utrolig rare bilder av Spidey i hodet mitt nå
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2005 #12 Skrevet 5. februar 2005 Fitte høres mer skjellsord ut, ja, og derfor vil ikke jeg betegne min vakre blomst som noe slikt ;O hihi Nei, det ordnet seg visst, jeg var så absolutely not ego for å si det slik glisegliseglise ;D Og dere gjester kan ikke komme og kalle meg billig tøs for vi er sammen MOHAAH 1-0 til meg, in your chacha!! Hilsen fjollespidey!
mjau Skrevet 5. februar 2005 #13 Skrevet 5. februar 2005 Kan godt runke ham, jeg. Har fått høre at jeg er ganske god til det også, og i tillegg liker jeg å suge så det blir fort begge deler. Han er renslig, og da er det ganske gøy å jobbe litt for ham. Liker å gi mye. Og han sier "ja, takk" .
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2005 #14 Skrevet 5. februar 2005 Hah jeg misforsto innlegget ditt der, mjau, håper det er din egen fyr du snakker om her
mjau Skrevet 5. februar 2005 #15 Skrevet 5. februar 2005 Ehem, det er mannen til venninna mi... Neida, selfølgelig er det typen min. don't worry. Kan lære mye rart på detta forumet.
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2005 #16 Skrevet 5. februar 2005 hehe tenkte som i "jaaa jeg kan runke fyren din jeg" i "jeg kan godt runke han jeg" jeje jeg misforstår hele dagen lang ;D Runking er dritvanskelig synes jeg, får aldri ordentlig teken på det (haha en vits)
mjau Skrevet 5. februar 2005 #17 Skrevet 5. februar 2005 Det er litt som at de synes det er vanskelig å gni oss på chachaen. Det har mye med hvordan man sitter i forhold til han. Tror ikke tempoet er viktig, men prøv å ikke rive av ham luren, det kan fort bli skummelt. Og prøv å kjenne hva du tror er godt for ham. Og stønn litt mens du holder på, da blir han ganske så kåt, he he. Vi jenter kan lure guttene trill rundt hvis vi vil.
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2005 #18 Skrevet 5. februar 2005 Hihi smartass Lett å lure de ja! Skal nok få det til en dag (ikke å lure da) ordentlig, for slik går det når man har exer som mener at oral/håndsex er ekkelt
Gjest Heron Skrevet 6. februar 2005 #19 Skrevet 6. februar 2005 Du trenger ikke gi tilbake. Det er en sann glede å glede andre og det er nok. Om du rå kliner med han, er det døds kult. Om du har lyst. Gutter liker stunt og avik fra det normale. Gjør noe morsomt. Sett en "flees hals eller noe lignede" forran øyene på han og sug på bryste hans eller be han gi tunga si og sug så mye du vil. Eller kansje en lillefing. Kna han i nakken eller ta av han strømpene og maser bena. Om du har blinda han kan du ta av han buksene og nyte lår og masere legger og slik og se på den kule trusa. Det er veldig viktig å snakke om begrensning under kosen, for de kan fort bli mis forståelser. Men du kan spør: ka kan eg ikkje gjør med deg, kansje etter du har blinda han, det er kan bli morsomt.? Om han har kost med roså di kan du be han kosa med puppene dine lenge og mega forsiktig. spør om han kan klare å sovne mens han suger på dem. Eller sovne i mellom dem. He He han klarer det ikke. Gutter visuellt: De kan se på ansiktet / pupper / rosa.. lenge lenge lenge. Eller be han masere nakke og hode og pannen din. Han finner fort hva du trenger mest og da ( blir han en vinner, og det liker gutter,) og en kopp kamille TE eller en annen aroma TE til begge. Om dere er enig med å ta av buksene, Synes han det er kult at du ligger på brystet hans og ser på bassen hans eller kjæler forsiktig forsiktig over trusa hans lenge lenge. Så lenge du har lyst, si til han at nå koser jeg meg, kan du være så snill å slappe av i: Begynn med tærene ankelen og videre helt finger tupper og hode. Og en gang til, om han sier noe imot. Kos deg.!!! Han vil synes det er kjempe kult at du ligger å ser på bassen. Om han ser at du ser på bassen hans eller om han tror du gjør det er det omtrent like bra. Dette kan faktisk bli klimax for han, bare så dere vet det. Ikke gjør noe stort nummer av det, si bare at det er kult og at det er naturlig. Gi han et sjokk om du vet at han er moden. Sett bind for øyene hans, sett deg naken på huk på brystet hans, ta av han bindet og spør om han har det bra. Vel vel det ble my blinding her, men kansje dere finner noe gøy inni mellom. Hilsen Johan.
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2005 #20 Skrevet 6. februar 2005 oi det her var informativ, takk for masse råd :D Har blitt litt mer trygg på å kose på han nå i det siste da, jeg blir alltid nervøs hvis det er den første ganga vi møtes og skal kunne gjøre alt jeg kan og har lært med han, men som sagt, går bedre nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå