Gå til innhold

Billappen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid brukte du, og hvor mye måtte du betale for alt inkludert oppkjøring?

Anonymkode: 550e8...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte to og et halvt år fra jeg tok trafikalt grunnkurs. Øvelseskjørte ikke så mye privat, og kjørte med tre forskjellige kjøreskoler pga dårlig kjemi med første kjørelærer, og pga flytting. Betalte rundt 40.000 kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukte 6 mnd på kjøreskole. Betalte rundt 26.000, men det var fordi jeg ikke hadde mulighet til å kjøre med manuell bil hjemme

Anonymkode: 3b692...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukte to år fordi jeg ikke fikk kjørt så mye privat. Brukte 60.000. (Inkludert tre stryk😱) var verdt det til slutt!

Anonymkode: 1ae02...ef0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukte tre mnd på kjøreskolen, betalte ca 25.000. Trengte nesten ingen vanlige kjøretimer fordi jeg fikk øvelseskjøre så mye hjemme.

Anonymkode: 3eeb2...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begynte I april, oppkjøring juli, 21.000

Anonymkode: f3aa7...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 1/1/2018 at 3:00 PM, AnonymBruker said:

Brukte 6 mnd på kjøreskole. Betalte rundt 26.000, men det var fordi jeg ikke hadde mulighet til å kjøre med manuell bil hjemme

Anonymkode: 3b692...dc0

Det var jo meget lite, sett i forhold til at du ikke kunne øve privat :)

Jeg brukte 66.000kr og tre forsøk på førerprøven, hadde mulighet til å øve hjemme men var/er ganske teknisk klumsete av meg.

Først etter å ha hatt lappen i tre år begynte jeg klare bakkestart uten å kvele, f.eks.

Anonymkode: d6065...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt på bane og konkurrert siden jeg var 14, samt mopedlappen fra 14-18, så hadde god peil på både bil og trafikk når jeg ble 18. Fikk et introduksjonstilbud fra en ny kjørelærer. Brukte i underkant av tre uker, kun obligatoriske kjøretimer, til 16 000,-. På attenårsdagen var lappen i boks, det var stas. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Begynte å øvelseskjøre ca 1,5 år før oppkjøring. Kjøretimene startet jeg med ca 2 mnd før oppkjøringen. Men det ble hektisk! :fnise: Prismessig endte jeg på en 28 000,- 

Anonymkode: 914dd...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...