AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Jeg skulle nettopp treffe en dame for en date. Vi skulle treffe 8. Jeg satt på puben til 8.25 før jeg gikk hjem. Da fikk jeg en melding fra henne at hun kommmer om 10 minutter, altså ca 40 minutter for sent. Det var ikke noe unnskyldning eller forklaring i meldingen, Jeg bor 50 meter fra puben, så sa bare til henne at jeg var hjemme, og hadde allerede åpnet en flaske vin,men at hun kan komme der og dele den hvis hun vil. Da ble hun helt sånn forsmådd og sa at hun ikke ville komme. Jeg kommer nok aldri til å treffe henne nå. Jeg synes det er respektløst å være mer enn 30 minutter for sent til en avtale, og forventer ihvertfall en unnskyldning. Er det slik at siden hun er dame så må jeg bare finne meg i alt og bite meg i tungen ? Jeg forventer aldri at en dame skal være presis, fordi jeg har aldri opplevd at det skjer, tror det er like sannsynlig som at en enhjørning dukker opp, men det går en viss grense. Anonymkode: f671b...add 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Jeg gleder meg til den dagen folk kan se på individers atferd som faktisk individuelt, og ikke noe som kan generaliseres til halve jordens befolkning. Anonymkode: 7c1f0...7e0 17
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gleder meg til den dagen folk kan se på individers atferd som faktisk individuelt, og ikke noe som kan generaliseres til halve jordens befolkning. Anonymkode: 7c1f0...7e0 Er det en generalisering å si at jenter er upresise når 50 av de siste 50 datene jeg har hatt ikke har møtt opp på riktig tid. Hvor stor må kontrollgruppen være ? Anonymkode: f671b...add 2
Gjest Axl Rose Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 Hun kunne i det minste sagt i fra at hun ble forsinket. Nei du skal ikke finne deg i sånt.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 Punktlighet = respekt. Slike kvinner er bare ute etter en dørmatte. Anonymkode: 6f045...213 1
bortebra Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 Du liker tallet 50. Ikke bare bor du 50 meter fra puben (utrolig i seg selv), men du har vært på 50 dater med 50 forsinka damer. Jaja, det var andre boller på 50-tallet. 20
herremann Skrevet 30. desember 2017 #7 Skrevet 30. desember 2017 29 minutter siden, AnonymBruker said: Er det slik at siden hun er dame så må jeg bare finne meg i alt og bite meg i tungen ? Anonymkode: f671b...add Ja. Kvinner har all makta når det kommer til sex og dating. De har alltid flere andre matches som er klare skulle hun akseptere deres tilbud. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #8 Skrevet 30. desember 2017 Det var en forsinka dame ja . respektløs? kommer ann på, pub er relativt useriøst så det er ikke akuratt så stress å ta seg en pils mens man venter eller skravle med noen andre, hadde det vært restaurant eller kino hadde det vært respektløst, nå var det bare uheldig. . Men skjønner ikke hvorfor du skriver respektløse dameR i flertall fordi en date blei forsinka. Anonymkode: 7a4e9...7dd 4
Gjest Melis123 Skrevet 30. desember 2017 #9 Skrevet 30. desember 2017 Hender at jeg blir pittelitt forsinket, men sier selvsagt ifra. Syns sånn oppførsel er uakseptabel uansett om man skal på date, eller treffe venner! Bra for deg at du satte foten ned og gikk! Ellers ikke så glad for generaliseringen, men skjønner at du ble irritert i dette tilfellet!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #10 Skrevet 30. desember 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gleder meg til den dagen folk kan se på individers atferd som faktisk individuelt, og ikke noe som kan generaliseres til halve jordens befolkning. Anonymkode: 7c1f0...7e0 Et svar vi aldri ville ha sett om tråden het "Respektløse menn" Anonymkode: d0d44...72d 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #11 Skrevet 30. desember 2017 5 minutter siden, bortebra skrev: Du liker tallet 50. Ikke bare bor du 50 meter fra puben (utrolig i seg selv), men du har vært på 50 dater med 50 forsinka damer. Jaja, det var andre boller på 50-tallet. Har ikke målt, kan hende det er 75 meter, eller 40 meter. Ikke telt antall dater heller, men ihvertfall i området 40-50 dater 5 minutter siden, Melis123 skrev: Hender at jeg blir pittelitt forsinket, men sier selvsagt ifra. Syns sånn oppførsel er uakseptabel uansett om man skal på date, eller treffe venner! Bra for deg at du satte foten ned og gikk! Ellers ikke så glad for generaliseringen, men skjønner at du ble irritert i dette tilfellet! Takk! Jeg hater den følelsen at jeg skal bare måtte finne meg i hva som helst fra damer for å i det hele tatt få "æren" av at de gidder å treffe meg. Jeg sitter her og drikker og angrer no fordi vi hadde så god kontakt før dette skjedde...og jeg hadde høye forhåpninger til denne daten...men jeg liker ikke å bli tråkket på heller, bare fordi jeg er mann liksom. Anonymkode: f671b...add
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #12 Skrevet 30. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det var en forsinka dame ja . respektløs? kommer ann på, pub er relativt useriøst så det er ikke akuratt så stress å ta seg en pils mens man venter eller skravle med noen andre, hadde det vært restaurant eller kino hadde det vært respektløst, nå var det bare uheldig. . Men skjønner ikke hvorfor du skriver respektløse dameR i flertall fordi en date blei forsinka. Anonymkode: 7a4e9...7dd Det er en ærlig sak å komme forsinket, men da sier man selvsagt i fra på forhånd!. Man sier ikke ifra først 30 minutter etter man skulle vært der. TS kunne jo ikke en gang være sikker på at hun ville møte opp! Det er temmelig kjip følelse. Hadde dama sagt i fra med en gang hun visste at hun ville bli forsinket så hadde det vært mye mindre ubehagelig for TS å vente. Nei, man skal ikke generalisere over kvinner, men forstår godt han er frustrert. Til TS. Kanskje like greit at du fikk silt ut hun dama med en gang for virker som en som ikke hadde respekt for andre mennesker. Anonymkode: 55fb8...137
Måbarefåsiat... Skrevet 30. desember 2017 #13 Skrevet 30. desember 2017 Blir man forsinket, gir man beskjed. Enten man er mann eller dame. 1
fullførsetningen Skrevet 30. desember 2017 #14 Skrevet 30. desember 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slik at siden hun er dame så må jeg bare finne meg i alt og bite meg i tungen ? Nei, absolutt ikke. 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gleder meg til den dagen folk kan se på individers atferd som faktisk individuelt, og ikke noe som kan generaliseres til halve jordens befolkning. Anonymkode: 7c1f0...7e0 Damer er ikke så mye bedre når det gjelder å generalisere menn, så gå tilbake til kjøkkenbenken å ta deg en bolle. Merker jeg begynner å bli lei av dette forumet nå...
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #15 Skrevet 30. desember 2017 6 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: Blir man forsinket, gir man beskjed. Enten man er mann eller dame. Hun forventt at jeg skulle sende melding! Hun var forsinket, men det er mitt ansvar å ta kontakt..her er meldingsforløpet:Henne: be there in 10 min. Meg: Already left Opened a bottle of wine now, you can come here, #adresse# only 50 meters from the pub Henne: really?? why you didnt text me are you joking? Meg: I waited for 25 minutes....and did'nt hear anything from you..and since I live right next to the place seems logical to go home.. henne: ok i was on my way decided to take metro the place is near your home but not mine never mind meg Where are you now? henne going back home meg You're not coming?#sletter meg fra facebook...fordi jeg er skurken i denne historien# Anonymkode: f671b...add
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #17 Skrevet 30. desember 2017 Dette var ikke i Norge? Anonymkode: f3f2f...1f9
Cata Skrevet 30. desember 2017 #18 Skrevet 30. desember 2017 Blir man forsinket sier man fra. Blir man forsinket flere ganger på rad, får man se til å lære seg klokka.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #19 Skrevet 30. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette var ikke i Norge? Anonymkode: f3f2f...1f9 nei..hun er fra Tyrkia..og er i en by i sentral Europa nå. Anonymkode: f671b...add
Gjest chisandra Skrevet 30. desember 2017 #20 Skrevet 30. desember 2017 Blir man forsinket, gir man beskjed. Alt annet er respektløst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå