Gå til innhold

Noen råe sexideer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har så veeeldig lyst å finne på noe spesielt for samboeren min! Vi har et veldig aktivt sexliv og prøver ut det meste. Men har lyst til å overraske han sikkelig med noe nytt! Om det er en stilling, teknikk eller et sted. Jeg er åpent for alt!! Unntatt og ta med andre inn i akten for det er ikke han åpen for 😂 

vi har prøvd så mye at jeg kan ikke komme på noe nytt og spennende selv

Anonymkode: 8abd8...f78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også håper jeg alle kan se forbi og/å skrivefeilen ☺️ Ts

Anonymkode: 8abd8...f78

Skrevet

Hmm, vet ikke akkurat om noen "råe sexideer" men du kan jo google forskjellige stillinger og prøve ut det. Kanskje kjøpe inn sexy undertøy/sånn truse med hull i, sexleketøy osv (men det har dere sikkert prøvd). Jeg elsker å ta mannen med en liten dildo bak/gi prostatamassasje mens han runker, eller ha stillinger hvor han kommer veldig dypt inni meg. Bondagde og playrape er også ganske artig

Anonymkode: 77986...241

Skrevet

Ta ut kjernen av en tørkerull, dytt den inn i baken (du kan velge, din eller hans) og slipp en liten mus inn i røret. 😂

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, vet ikke akkurat om noen "råe sexideer" men du kan jo google forskjellige stillinger og prøve ut det. Kanskje kjøpe inn sexy undertøy/sånn truse med hull i, sexleketøy osv (men det har dere sikkert prøvd). Jeg elsker å ta mannen med en liten dildo bak/gi prostatamassasje mens han runker, eller ha stillinger hvor han kommer veldig dypt inni meg. Bondagde og playrape er også ganske artig

Anonymkode: 77986...241

Digg, hva gjorde du og hvordan fant du på å bruke vibratoren i rumpa hans. Liker han det og blir det mye støy?

Anonymkode: b6ada...489

Skrevet

Fisting, analsex, vaginapumpe, overraske med en finger eller tunge i rumpa på han under sex . Mye rart man kan prøve.

Anonymkode: c89bc...d0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...