AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Har aldri hatt det før!! Er 16 og har trodd at man får det når man har sex men vet om mange som ikke har hatt sex som får det. Hvordan føles orgasme og hvordan får man det til? Er jente forrewsten, hvis det betyr noe Anonymkode: 46ef9...3a4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Det føles veldig deilig, er som om kroppen får kramper og en slags forløsning, alle muskene i skjeden trekker seg sammen og man klarer ikke å kontrollere underlivet, det kiler skikkelig og er utrolig deilig. Så blir man helt avslappet etterpå. Anonymkode: 5ac2c...e25
Jerry Lee Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 (endret) Du får utforske og bli kjent med egen kropp og seksualitet. Å vite hvordan man reagerer på stimuli og hvordan ens kropp fungerer er en stor fordel før sexlivet begynner. Lykke til. Endret 30. desember 2017 av Jerry Lee
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Du får utforske og bli kjent med egen kropp og seksualitet. Å vite hvordan man reagerer på stimuli og hvordan ens kropp fungerer er er stor fordel før sexlivet begynner. Lykke til. Hvordan utforsker man? Har sett på meg selv i speil og tatt på meg selv, men det føles litt rart og spesielt clitoris er veldig sensetiv, vet ikke helt hvordan jeg får det til å føles godt liksom. Anonymkode: 46ef9...3a4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 det føles som om musa blir sugd inn i kroppen og så spyttet ut igjen. Anonymkode: 13c83...0cb 2
Jerry Lee Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan utforsker man? Har sett på meg selv i speil og tatt på meg selv, men det føles litt rart og spesielt clitoris er veldig sensetiv, vet ikke helt hvordan jeg får det til å føles godt liksom. Anonymkode: 46ef9...3a4 Ta på deg selv, ja...føle deg frem. Utforske, og prøve igjen og igjen. Men trur du bør diskutere dette med andre enn meg.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #7 Skrevet 30. desember 2017 Kan helt ærlig si jeg ikke helt forstod dette her før jeg var 21 år selv Fant ut hva en orgasme var da jeg gikk til innkjøp av et leketøy. Ble litt lettere å komme frem til målet og forstå akkurat hva det var jeg lå å ventet på. Kan nesten ikke beskrives med ord, må besten oppkever for å forstå helt Anonymkode: fb4ef...789
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #8 Skrevet 30. desember 2017 Orgasme er en super deilig opplevelse. Det kiler intenst på en deilig måte. Kroppen får ukontrollerte kramper og det kommer ofte mye stønning når orgasmen kommer hardt. Du må bare kjenne, ta, bli kjent med deg selv. Blir der for sensitivt, ha på truse, tights eller en trang jeans. Da blir det ikke så direkte og kan gi deilig følelse, selv om ikke orgasmen kommer med en gang. Anonymkode: 8df30...e94 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #9 Skrevet 30. desember 2017 9 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ta på deg selv, ja...føle deg frem. Utforske, og prøve igjen og igjen. Men trur du bør diskutere dette med andre enn meg. Hvem kan jeg diskutere det med da liksom? Har ikke kjæreste. Tar det ikke opp med helsesøster for å si det sånn Anonymkode: 46ef9...3a4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #10 Skrevet 30. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem kan jeg diskutere det med da liksom? Har ikke kjæreste. Tar det ikke opp med helsesøster for å si det sånn Anonymkode: 46ef9...3a4 Ikke hør på han/hun. Klart du kan få råd her. Det er jo ikke så lett, når enn ikke har noen å diskutere med! Anonymkode: 8df30...e94 1
Gjest Axl Rose Skrevet 30. desember 2017 #11 Skrevet 30. desember 2017 Det føles som jeg lager et nytt bigbang.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #12 Skrevet 30. desember 2017 5 minutter siden, Axl Rose skrev: Det føles som jeg lager et nytt bigbang. Hvordan da? Lager du lyd? Anonymkode: 46ef9...3a4
WubWub Skrevet 30. desember 2017 #13 Skrevet 30. desember 2017 Er bare å finne ut av det på egenhånd. Bedre det enn å høre andre prøve forklare da det ikke er lett å sette de rette og mest beskrivende ordene på fenomenet 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #14 Skrevet 30. desember 2017 Anbefaler å kjøpe en vibrator. Bruk den forsiktig i sirkler på og rundt klitoris. Pass på å være skikkelig kåt først. Fokuser på å være avslappet i underlivet og ta i mot det som kommer. Jeg husker at jeg ble litt usikker og stoppet gjerne når det begynte å bygge seg opp i starten. Men bare fortsett og nyt. Ingenting er farlig. Du kan samtidig penetrere deg selv med noe hvis du føler for det. Mange liker å bli fylt opp når de onanerer. Anonymkode: 5d46e...be7
Gjest Axl Rose Skrevet 30. desember 2017 #15 Skrevet 30. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan da? Lager du lyd? Anonymkode: 46ef9...3a4 Ja er jo ikke helt musestille. Helt seriøst, det er ubeskrivelig deilig. Du må nesten oppleve det selv for å forstå. Søk litt rundt på nett så får du tips til hvordan du som jente kan få det på egenhånd. Står helt sikkert mange tips for jenter og kvinner. Et tips til du begynner å bli seksuelt aktiv. Du må ALDRI fake en orgasme. Det er ganske turn off. Så finn ut av hva du liker og hva som får deg til å komme før du ligger med en gutt. Ofte må dere jenter massere klitoris for å få orgasme, så begynn med det. Med hendene eller vibrator. Tenk på noe som får deg skikkelig kåt. Bruk fantasien.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #16 Skrevet 30. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan da? Lager du lyd? Anonymkode: 46ef9...3a4 Ja, han lager trompetlyder med rompa. Anonymkode: 1e3a3...b37
Horten Market Skrevet 30. desember 2017 #17 Skrevet 30. desember 2017 Orgasme kjennes omtrent som å nyse, bare sterkere og varer lenger. Fysiologisk er det det samme. Det bygger seg opp, og er ubehagelig om det avsluttes uten forløsning. Som et nys som ikke blir noe av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå