kbk4 Skrevet 30. desember 2017 #1 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) Jeg besto nylig teoriprøven for klasse B og ble bedt om å ta bilde før jeg tok prøven. Har lest at man må ta bilde om man består oppkjøringen, men må jeg det selv om jeg allerede har tatt bilde på trafikkstasjonen? Endret 30. desember 2017 av kbk4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 30. desember 2017 #2 Del Skrevet 30. desember 2017 Nei da trenger du ikke ta nytt bilde på oppkjøringsdagen, de ser at det allerede har blitt tatt bilde av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 30. desember 2017 #3 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg tok kun bilde dagen jeg tok teorien.(hadde jeg visst det, hadde jeg ikke troppet opp der uten sminke og nydusjet hår en tidlig morgen. Haha) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaprosa20 Skrevet 31. desember 2017 #4 Del Skrevet 31. desember 2017 Jeg tok også kun bilde den dagen jeg tok teorien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Del Skrevet 1. januar 2018 Hvorfor skal en ta bilde? Anonymkode: 4880c...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 1. januar 2018 #6 Del Skrevet 1. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal en ta bilde? Anonymkode: 4880c...0a7 Bilde til førerkortet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #7 Del Skrevet 1. januar 2018 På 30.12.2017 den 13.25, kbk4 skrev: Jeg besto nylig teoriprøven for klasse B og ble bedt om å ta bilde før jeg tok prøven. Har lest at man må ta bilde om man består oppkjøringen, men må jeg det selv om jeg allerede har tatt bilde på trafikkstasjonen? Formå luke ut juksemakere. Bilde vil dukke opp igjrn før oppkjøring der de forsikrer seg om at samme person tok teorien. Anonymkode: 9ed56...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå