AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #41 Skrevet 31. desember 2017 4 hours ago, WubWub said: Min observasjon er at det er langt flere kvinnelige alfaer i samfunnet enn menn. Også her på forumet har jeg bemerket meg en rekke alfakvinner men svært få, om noen alfamenn. Hvordan ser man at noen er alfaer på et nettforum? Anonymkode: f9740...a21 2
WubWub Skrevet 1. januar 2018 #42 Skrevet 1. januar 2018 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ser man at noen er alfaer på et nettforum? Anonymkode: f9740...a21 Det er ikke så vanskelig å skille hvem som er trygge på seg selv , hvem som er utrygge på seg selv, hvem som er ledere, hvem som er følgere, hvem som har karisma og hvem som har karisma som en stein osv. Å lese mennesker er faktisk enklere på nett enn i virkeligheten da vi i virkeligheten bruker mange masker som skjuler sårbarheter og svakheter. Endret 1. januar 2018 av WubWub 1
Cbunke90z Skrevet 1. januar 2018 #43 Skrevet 1. januar 2018 (endret) På 12/30/2017 den 12.02, AnonymBruker skrev: . Endret 14. januar 2018 av Cbunke90z
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #44 Skrevet 1. januar 2018 1 time siden, WubWub skrev: Det er ikke så vanskelig å skille hvem som er trygge på seg selv , hvem som er utrygge på seg selv, hvem som er ledere, hvem som er følgere, hvem som har karisma og hvem som har karisma som en stein osv. Å lese mennesker er faktisk enklere på nett enn i virkeligheten da vi i virkeligheten bruker mange masker som skjuler sårbarheter og svakheter. Enig med deg. Jeg synes også det er klassisk fra de som mangler karisma og lederegenskaper at de hevder seg annerledes i virkeligheten enn på nett, og ikke forstår at de er like lette å lese her inne som overalt ellers. Anonymkode: a2f10...0d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå