Gå til innhold

Nylig blitt singel - trenger peptalk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig blitt singel. Jeg har stort sett alltid vært i forhold. Kjenner jeg grugleder meg til den tida jeg har foran meg. Har litt angst for det ukjente kanskje. 

Jeg ønsker meg en liten peptalk! Hva er bra med å være singel? Tips til hvordan jeg kommer over eksen tas også gladelig imot. Jeg elsker han, men det var ikke liv laga likevel... 

Skrevet

Først og fremst: Regn med at det tar litt tid å komme over eksen. (Kommer selvsagt an på hvor unge dere er og hvor lenge dere har vært sammen). Jeg likte å være alene en stund og datet ikke i starten. Noen bruker dating for å komme over en eks.

Det er fint å være singel, men man har mye tid for seg selv og må trives i eget selskap.

Lykke til i tiden som kommer, det går bra!

Anonymkode: c499d...30e

Skrevet
1 minutt siden, Skriblerinna skrev:

Jeg har nylig blitt singel. Jeg har stort sett alltid vært i forhold. Kjenner jeg grugleder meg til den tida jeg har foran meg. Har litt angst for det ukjente kanskje. 

Jeg ønsker meg en liten peptalk! Hva er bra med å være singel? Tips til hvordan jeg kommer over eksen tas også gladelig imot. Jeg elsker han, men det var ikke liv laga likevel... 

Samme situasjon....alltid vert i forhold, henger meg på peptalken 😊 dette singel og datingreiene virker tilgjort og vanskelig. Men kan ikke bare gå på kompisene mine heller........

Skrevet

Man får masse tid til å dyrke egne interesser og trenger ikke tenke på å ta hensyn til en partner. Jeg liker godt å være singel pga dette og eneste grunnen for meg å gå inn i et forhold nå er om jeg blir hodestups forelsket i en mann. 

Anonymkode: 1e7cd...457

Skrevet
Akkurat nå, oqegic skrev:

Samme situasjon....alltid vert i forhold, henger meg på peptalken 😊 dette singel og datingreiene virker tilgjort og vanskelig. Men kan ikke bare gå på kompisene mine heller........

Man trenger ikke date når man er singel heller da. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke date når man er singel heller da. 

Vil jo ikke være det 😊

Skrevet

Takker for alle svar! :)

Jeg er ikke egentlig ute etter å finne noen ny. Tenker at jeg har godt av å være singel en stund, og «finne meg sjæl». 

Jeg gruer meg spesielt til å sove alene om nettene, og det å ikke få så mye nærhet og sex som jeg ønsker. 

Kanskje jeg burde finne meg en pulevenn på sikt. Har relativt stort sexbehov. 

TS 

Skrevet

Lykke til, alle dating sidene er fulle av særlig damer i 30-40 åra som tror de skal finne den rette/sjelevennen sin.. Og gjerne få barn og.. 

Dating sidene er også fulle av menn i samme aldersgruppe som enten har fått barna de vil ha.. Eller som ingen vil ha barn med. 

Anonymkode: b2897...97c

Skrevet

youtube! Je så på masse sånne "how to get over a break up"- peptalks på youtube, og det hjelp faktisk veldig! Et tips jeg fikk der var å bytte meldingslyd og ringelyd på telefonen+bytte navn på eksen. Underbevistheten reagerer visstnok på ringelyden/meldingslyden/navnet på skjermen man forbinder med han, og man sitter gjerne å håper på at han tar kontakt via tlf.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lykke til, alle dating sidene er fulle av særlig damer i 30-40 åra som tror de skal finne den rette/sjelevennen sin.. Og gjerne få barn og.. 

Dating sidene er også fulle av menn i samme aldersgruppe som enten har fått barna de vil ha.. Eller som ingen vil ha barn med. 

Anonymkode: b2897...97c

Datingsider skremmer meg! Bør vel uansett vente til den verste sorgen er over... 

Jeg har barn fra før, da. Hadde vært kjekt å funnet en såkalt sjelevenn. Men når det ikke funka med han jeg var sammen med nå, så klarer jeg ikke se for meg at det skal funke med noen andre heller. Litt knust og ødelagt etter dette, gitt :/ 

Ts

Skrevet
2 minutter siden, Skriblerinna skrev:

Takker for alle svar! :)

Jeg er ikke egentlig ute etter å finne noen ny. Tenker at jeg har godt av å være singel en stund, og «finne meg sjæl». 

Jeg gruer meg spesielt til å sove alene om nettene, og det å ikke få så mye nærhet og sex som jeg ønsker. 

Kanskje jeg burde finne meg en pulevenn på sikt. Har relativt stort sexbehov. 

TS 

kjøp deg en womanizer..instant orgasm!

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Wilmus skrev:

kjøp deg en womanizer..instant orgasm!

Sukk! Hadde det enda erstatta et annet menneske. Jeg har dessuten en superkraft: kan gi meg selv orgasme på 30 sekunder helt på egenhånd (bokstavelig talt) ;) 

Skrevet

Hehe, jeg kommer og ganske lett, men den her womanizeren, jeeeeezzz! ingenting annet kan måle seg, typen her kan bare gå å legge seg! :laugh:

Men skjønner hva du mener, blir ikke helt det samme som et menneske da..

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Skriblerinna skrev:

eg ønsker meg en liten peptalk! Hva er bra med å være singel?

Du kan gjøre det du vil når du vil. Jeg kommer hjem fra jobb, trenger ikke gjøre noe som helst, Kan da ligge på sofen og slappe av, tenke "skal jeg vaske huset" ? Neeeeee gidder ikke, tar det i morgen :) Uten at noen maser. Kan bruke helgene slik jeg selv vil, har perioder der jeg herjer på, pusser opp og organiserer. Reiser på ferie til steder der jeg vil, uten å involvere alle andre i mine planer og ønsker. Etter et langt ekteskap der man hele tiden måtte tilpasse seg så er dette helt fantastisk faktisk. Har ikke vært ensom en eneste time. Men vet ikke hvor lenge jeg vil kjøre singellivet videre, for å ha en god ektefelle og venn er også herlig. Men da skal det være den rette, om ikke tikker jeg inn til målstreken som singel :) 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Du kan gjøre det du vil når du vil. Jeg kommer hjem fra jobb, trenger ikke gjøre noe som helst, Kan da ligge på sofen og slappe av, tenke "skal jeg vaske huset" ? Neeeeee gidder ikke, tar det i morgen :) Uten at noen maser. Kan bruke helgene slik jeg selv vil, har perioder der jeg herjer på, pusser opp og organiserer. Reiser på ferie til steder der jeg vil, uten å involvere alle andre i mine planer og ønsker. Etter et langt ekteskap der man hele tiden måtte tilpasse seg så er dette helt fantastisk faktisk. Har ikke vært ensom en eneste time. Men vet ikke hvor lenge jeg vil kjøre singellivet videre, for å ha en god ektefelle og venn er også herlig. Men da skal det være den rette, om ikke tikker jeg inn til målstreken som singel :) 

Høres veldig deilig ut, slik du beskriver det! 

Drømmen er å komme dit at jeg er fornøyd med livet mitt alene, og så eventuelt finne en partner senere som bare kan være ren bonus.

kan jeg spørre, har du barn? 

Annonse
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Skriblerinna skrev:

Høres veldig deilig ut, slik du beskriver det! 

Drømmen er å komme dit at jeg er fornøyd med livet mitt alene, og så eventuelt finne en partner senere som bare kan være ren bonus.

kan jeg spørre, har du barn? 

Jepp, med en er voksen og har flyttet ut, den andre bor hos meg og er på vei inn i voksenalderen. Men den siste er veldig selvstendig og organiserer faktisk  hele livet sitt selv, og begrenser ikke min frihet på noe som helst vis. Glemte å trykke anonym knappen, men det betyr ikke en dritt :) 

Endret av Duftavsommerregn
Skrevet
4 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Jepp, med en er voksen og har flyttet ut, den andre bor hos meg og er på vei inn i voksenalderen. Men den siste er veldig selvstendig og organiserer faktisk  hele livet sitt selv, og begrenser ikke min frihet på noe som helst vis.

Skjønner :) jeg har en gutt som går på barneskolen. Har ikke mulighet eller økonomi til å reise mye osv. Men så herlig å høre at du nyter livet slik! Det gir meg håp :) 

Skrevet
1 minutt siden, Skriblerinna skrev:

Skjønner :) jeg har en gutt som går på barneskolen. Har ikke mulighet eller økonomi til å reise mye osv. Men så herlig å høre at du nyter livet slik! Det gir meg håp :) 

Økonomien kommer jo av seg selv om du sparer og jobber hardt. Barn er jo barn selv om de er bikket 18, og jeg støtter opp de så godt jeg kan også, uten å skjemme de bort. Så er jeg forberedt på at de kan komme tilbake om de ikke lykkes en periode, og da er jeg der for de uansett. Men det er ikke bare reisene, det er hele livet og hvordan jeg organiserer det. Jeg gjør som jeg vil, barna maser ikke om alt det nye du skal ha, at ting må pusses opp, eller den nye sofaen som må kjøpes :)  De driter i dette, og er fornøyd så lenge de har en forelder som stiller opp for de. Jeg sier ikke at livet blir uten problemer, men jeg løser de i den rekkefølgen jeg selv vil.

Skrevet

jeg regner med du har kjærlighetssorg nå? iallfall så er det den prosessen du må lide igjennom nå.

nylig kan for meg være to til tre dager. 

Anonymkode: bff32...daf

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg regner med du har kjærlighetssorg nå? iallfall så er det den prosessen du må lide igjennom nå.

nylig kan for meg være to til tre dager. 

Anonymkode: bff32...daf

Ja, har kjærlighetssorg. En av strategiene er å finne ting å glede meg over. 

Det ble slutt for to-tre uker siden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...