Muffinskråkebolle Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Har i lang tid slitt med smerter i underlivet. Har hatt gjentatte runder med soppinfeksjonkurer først fordi jeg hadde sopp, men etter at kuren var over og smertene gikk vekk i noen få dager kom smertene tilbake igjen ved åpningen. Da jeg gikk til gynekologen fikk jeg beskjed om å ta enda en kur for å være sikker så begynne på ph-balanserende midler og vagitorier. Det gir seg ikke! Har smerter ved inngangen i begynnelse av samleie og gruer meg til deg med partneren min. Etter flere samtaler med en god venninne om vestibulitt så mistenker jeg at jeg har fått det samme, men når jeg går til gynekologen nå mener han at det ikke er noe som egentlig finnes og at det sitter mentalt hodet på meg, enten har han ikke peiling på det eller så er han lat. Sist fikk jeg beskjed om at hvis smertene var virkelige så kanskje jeg kunne endre kostholdet og spise mindre sukker... Nå leter jeg etter ny gonokolog som vet hva vestibulitt er for noe, helst i Østfold. Det er jo fult mulig å behandle det! Noen der ute som har vært rammet som kan anbefale meg noen å gå til?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå