Gå til innhold

Datt på isen - intense smerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Reiser inn for sesjon 3 januar, gruer meg enormt for etter at jeg datt ned murtrappen da jeg skulle gå til skolen har jeg hatt intense smerter ved hoftekammen(tror det er det det heter), er helt nederst i ryggen på begge sider rett over rumpa i hvert fall. Var hos kiropraktor for en uke tilbake, så jeg falt for omtrent 2 uker siden. Han sa jeg var helt stiv der trolig på grunn av smertene, og det ble ikke noe bedre da jeg hadde vært der egentlig. Smører på tiger balsam og tar paracet, men det fungerer ikke i lengden. Bør jeg oppsøke lege når jeg er hjemme fra sesjon? Eller er det noe som kanskje går over av seg selv etterhvert, kommer meg så vidt opp av senga i hvert fall. 

Tips til hva som kan lindre smerten også? Jeg trener, går og prøver å tøye så jeg ikke blir helt stiv men det gjør så vondt at det er umulig å utføre treningen snart

Anonymkode: 58c5b...d99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg på ispakning (ikke rett på huden) og beveg deg innenfor smerteterskelen. La kroppen få ro til å lege seg. Du blir bra, men det kan ta tid. 

Anonymkode: 0b903...245

Skrevet

Du skriver ikke noe om at du har vært hos lege? Har du ikke fått tatt røntgen og undersøkt om noe er bristet eller brukket?

• Liker 1
Skrevet

Ta en tur på legevakten

Anonymkode: 1a16c...dbb

Skrevet

Du bør få sjekket om du har brist eller brudd, ved henvisning til røntgen. Sannsynligvis har "bare" musklene fått seg en smell, men det kan gjøre j**lig vondt i flere uker. Har opplevd dette selv, etter å ha falt nokså rett ned på ryggen.

Anonymkode: 78c5a...7d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...