Gå til innhold

Årets influensa.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vonde ledd, ømme muskler..... Og kvalm!

Noen som har fått influensa?

Anonymkode: 77f47...893

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange jeg kjenner har/har hatt influensa nå. 

Anonymkode: 7b0cb...0e2

Skrevet

Jeg vet ikke om det er influensa, men snakket med flere som har gått syke i en måneds tid. Jeg har også vært det veldig lenge, men nesten bra igjen. 

Skrevet

Jeg har blitt smittet, men er heldigvis på bedringens vei! 

Skrevet

Det er jo så mange som mener de har influensa hver gang de har litt feber, så lurer på hvor mange som faktisk har influensa (sier ikke at det gjelder noen av dere)

Anonymkode: 7c796...811

• Liker 4
Skrevet

En kollega hadde det rett før jul. Hun hadde litt leddsmerter fra morgenen av, som bare ble verre. Et par timer før hun egentlig var ferdig ble hun sent hjem med feber. Så hørte vi ikke noe fra henne på noen dager, som hun skal ha tilbragt i ørska i senga. Dagen før jul ringte hun og sa hun egentlig følte seg ganske bra, men hun fikk beskjed om å holde seg hjemme i stedet for å smitte oss andre.

Anonymkode: bdf1d...b53

Skrevet

Jeg har hatt årets influensa. Hoste, feber, leddsmerter/-stivhet, øyebetennelse, oppkast, svetting og slapphet. Var totalt sengeliggende i 18 dager og deretter hangla jeg i tre uker før jeg endte med skikkelig bronkitt. 

Anonymkode: 75f33...0a8

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt årets influensa. Hoste, feber, leddsmerter/-stivhet, øyebetennelse, oppkast, svetting og slapphet. Var totalt sengeliggende i 18 dager og deretter hangla jeg i tre uker før jeg endte med skikkelig bronkitt. 

Anonymkode: 75f33...0a8

Å fy flate, høres jævlig ut! 

Anonymkode: 91c3b...710

Skrevet

Jepp. Dukket opp lillejulaften og har slått ut to av fire i huset. Og det er influensa, ikke småsnufs. Like ille  - en uke etter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...