AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #21 Skrevet 29. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt indre blødninger som resulterte i svart avføring over lengre tid, og jeg lover deg, hadde det vært det så hadde du kjent det fysisk nå som det har vart så lenge. Jeg gikk i evigheter med det, har aldri vært så dårlig og redd i hele mitt liv. Jeg var så slapp og utenfor at jeg ikke klarte å fungere. Jeg tror det er proteinbarene. Jeg blir innmari dårlig av sånne barer, så kan jo være du reagerer på dem. Og om det er kull i dem i tillegg, og du spiser en del av dem. Anonymkode: 55202...7dd Kan jeg spørre hvorfor du gikk så lenge uten å oppsøke hjelp, når du var så fysisk dårlig? Ja, jeg spiser en del av dem. Men av og til går det flere dager uten at jeg spiser dem. Men syntes det var litt rart at jeg skulle merke det idag (fredag) når jeg spiste på tirsdag og onsdag kveld, men hva vet vel jeg om fordøyelsens tidsbruk. Anonymkode: 862ce...160
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #22 Skrevet 29. desember 2017 Du kan nok vente til over helgen, men ta da en tur til legen. Så må du nok ta avføringsprøver. Hadde samme problem.. Anonymkode: a1529...f37
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #23 Skrevet 29. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan nok vente til over helgen, men ta da en tur til legen. Så må du nok ta avføringsprøver. Hadde samme problem.. Anonymkode: a1529...f37 Og hva var årsaken til deg? Anonymkode: 862ce...160
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #24 Skrevet 29. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jeg spørre hvorfor du gikk så lenge uten å oppsøke hjelp, når du var så fysisk dårlig? Ja, jeg spiser en del av dem. Men av og til går det flere dager uten at jeg spiser dem. Men syntes det var litt rart at jeg skulle merke det idag (fredag) når jeg spiste på tirsdag og onsdag kveld, men hva vet vel jeg om fordøyelsens tidsbruk. Anonymkode: 862ce...160 Jeg gikk til legen og hun trodde ikke noe på meg og sa alt var bra. Så da trodde jeg på henne. Anonymkode: 55202...7dd
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #25 Skrevet 29. desember 2017 Dette tar du med legen på nyåret. Ingenting som kan bli gjort med dette å uansett. Anonymkode: bbede...071
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #26 Skrevet 29. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hva var årsaken til deg? Anonymkode: 862ce...160 De fant ikke noe gale... veldig merkelig. Kan være fordi jeg spiste en del ting man egentlig ikke skulle mens man tok prøvene, vet ikke om det har mye å si. Har også hatt blod innimellom Anonymkode: a1529...f37
Apekatten Skrevet 29. desember 2017 #27 Skrevet 29. desember 2017 Kutt ut proteinbarene en stund og se om det gir seg, hvis ikke bestiller du deg en legetime.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #28 Skrevet 29. desember 2017 Svart avføring kan i teorien bety blødning fra øvre del av tarmsystemet, for eksempel magesekk eller tolvfingertarmen. Men det er lett å teste hos fastlegen om det er blod. Mest sannsynlig har dette en naturlig forklaring da slike blødninger er uvanlig i din alder og man vil ha andre symptomer i tillegg. Så det:) Anonymkode: 93351...e8c
Luckiness Skrevet 29. desember 2017 #29 Skrevet 29. desember 2017 Så lenge du ikke har redusert allmenntilstand så kan du vente med å gå til legen til over helgen. Skulle du derimot bli slapp, trøtt, svimmel, hodepine eller andre symptomer du ikke har hatt før så bør du ringe legevakten og ta opp problemstillingen med dem. Selvsagt møte opp på legevakten dersom symptomene akutt kommer.
Blod Skrevet 30. desember 2017 #30 Skrevet 30. desember 2017 (endret) Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Blod, mod Endret 31. desember 2017 av Blod
Fremhevede innlegg