AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Jeg fikk mensen i går. Men jeg var jo ferdig med mensen for 1 uke siden. Hva skjer? Bør jeg bli bekymret? (aldri skjedd før). Jeg er forresten i 30-åra... Anonymkode: 2b254...e51
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Ta deg en tur til legen, trenger ikke være noe farlig men greit å få det undersøkt.
Uheldig Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk mensen i går. Men jeg var jo ferdig med mensen for 1 uke siden. Hva skjer? Bør jeg bli bekymret? (aldri skjedd før). Jeg er forresten i 30-åra... Anonymkode: 2b254...e51 Uregelmessig mensen kan skje. Eller at det skjer oftere. Kan være hormoner og sånt. Kjenner ei som hadde mensen 2 ganger på 1 mnd og det var ikke farlig men bare ubehagelig. Men er enig som en annen nevnte at det er greit å bare få sjekka det hos legen for å være sikker + du slipper tenke på hva det kan være.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Takk for svar. Ble litt beroliget nå:) Anonymkode: 2b254...e51
Apekatten Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 Jeg har blødd mye i det siste, ikke mye om gangen, men mange dager. Legen min undersøkte meg og alt var fint. Han ba meg ta en pause fra p-pillene, og da jeg gjorde det fikk jeg en normal syklus igjen.
Gjest making.a.mess Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 For meg er det helt normalt. Jeg har 18 dager mellom og 6 dager mens. Stabilt gjennom alle år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå