AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Hei, er det noen som dele sine erfaringer med oralcon/ppiller? Jeg har gjennomført et brett med oralcon, og har hatt pause i 3 dager, og under dette brettet har jeg blødd hver eneste dag (begynte på første menstruasjonsdag). Er det vanlig å blø så lenge og isåfall, når gav blødningene seg? Anonymkode: aaafe...495
Minya Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Jeg fikk tilbud om Oralcon som generisk bytte for Migrogynon for noen år tilbake, men jeg måtte gå tilbake til apoteket halvveis inn i det første brettet og be om å få Microgynon igjen. Jeg ble et bivirkningsmonster av dimensjoner. Mellomblødninger, hormonsvinginger som ikke lignet grisen, og gudene vet hva annet. Til sammenligning har jeg ingen bivirkninger jeg selv registrerer på Microgynon. 1
dillyduzit Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 2 timer siden, Minya skrev: Jeg fikk tilbud om Oralcon som generisk bytte for Migrogynon for noen år tilbake, men jeg måtte gå tilbake til apoteket halvveis inn i det første brettet og be om å få Microgynon igjen. Jeg ble et bivirkningsmonster av dimensjoner. Mellomblødninger, hormonsvinginger som ikke lignet grisen, og gudene vet hva annet. Til sammenligning har jeg ingen bivirkninger jeg selv registrerer på Microgynon. Samme her.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Jeg byttet til Oralcon for et par måneder siden og har ikke fått noen nye bivirkninger som jeg ikke allerede hadde. Og ingen av dem er spesielt plagsomme. Jeg har aldri begynt på første mensdag, og jeg har hørt om mange som ikke slutter å blø når de begynner sånn. La det gå litt tid og se om det blir bedre Anonymkode: 431ef...74c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 Går på oralcon, har ingen bivirkninger. Spotter kun hvis jeg hopper over mensen 3-4 ganger. Ellers er alt helt tett. Anonymkode: 9f944...e9b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 Ok, takk for svar! ts Anonymkode: aaafe...495
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #7 Skrevet 30. desember 2017 Starta på dem for 2 mnd siden, har ikke hatt èn eneste bivirkning Anonymkode: b1d93...ae2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå