Gå til innhold

Kan man si til sensor at man er nervøs

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal snart ha oppkjøring og lurer på om det er greit å si til sensor at man er nervøs?

Anonymkode: b47fc...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Du kan godt si det , men det vet h*n . Tror det er helt mot normalt å kjenne litt på nervene da :-)

Jeg lot som om jeg kjørte rundt med venninna mi jeg . God forestillingsevne jeg :-D men det hjalp . Jeg slappet mye mer av .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan så klart si det, for å lette på stemningen. Men det kommer ikke til å bety noe for hvorvidt du består eller ikke. Sensor bryr seg bare om at du kjører trafikksikkert nok, og viser god nok forståelse for trafikkreglene og det tekniske ved bilkjøringen.

Anonymkode: 393a0...c4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god sensor vil få deg til å føle at dere er på lag. En dårlig en vil nok være mer mutt og stille og la deg føle enda sterkere på angsten. Jeg hadde en dårlig sensor første gang. Andre gang en god sensor. Skal si det gjør forskjell.

Anonymkode: 9f02e...f44

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da blir han bare mer oppmerksom på det. Men det spiller nok ingen rolle i forhold til om du består eller ikke. Husker jeg hadde en grusom sensor som satt mutt stille og sukket hele kjøreturen. Men jeg besto likevel

Anonymkode: 85fb1...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at jeg var veldig nervøs og at det hjalp litt med litt småprat og ble verre om det var helt stille. 

Han småpratet litt innimellom, spurte hvilken linke VGs jeg hadde tatt og hvor jeg skulle videre etterpå. Stille og noterte litt, bad meg ta til venstre. Stille litt også spurte han om jeg hadde planer om å kjøpe egen bil. 

Var ikke lange samtaler, men helt perfekt nok til at pinlig og trykkende taushet ikke gjorde nervene verre. 

Fin fyr! 

Anonymkode: 3cb60...3cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er helt greit. Jeg sa til sensor at jeg var veldig nervøs, og han svarte at det kunne han ikke se på meg. Han var veldig opptatt av at jeg skulle føle meg bra, og var utrolig hyggelig og snakket i vei om alt mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det gjorde jeg! Han lot meg gå ut av bilen og ta en luftetur midt i oppkjøringen for å slappe bedre av. Veldig snill og forståelsefull.

Anonymkode: fdbd4...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sensor spurte meg hvordan jeg ville at miljøet i bilen skulle være under kjøring. Om jeg foretrakk stillhet for konsentrasjon, eller om jeg foretrakk småprat.
Nå hadde jeg i tillegg kjørelæreren min med i baksetet for at jeg skulle ha et anker, men jeg valgte småprat fordi jeg og kjørelæreren hadde småpratet i bilen siden dag én, og det gjorde oppkjøringen så utrolig mye mer komfortabel enn jeg hadde forestilt meg.
Jeg fortalte også at jeg var grisenervøs og fryktelig ukomfortabel med hele situasjonen i starten, pluss at jeg hadde kjørt hele opplæringen med en helt annen bil og var fortsatt ikke venn med den nye bilen jeg bare hadde kjørt med tre ganger før oppkjøringen, noe sensor også tok hensyn såvidt jeg forstod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...