Gå til innhold

Hvilket undertøy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg som en ung kvinne i underkant av 20år lurer på noe til dere menn. Som overskriften sier så lurer jeg på hva slags og hvilket undertøy som dere syns er pirrende eller sexy/pent. Men da tenker jeg også på undertøy som man faktisk kan ha under klær og ikke strømper og bånd osv osv. 

Men hva liker dere? Hvilke farger, knall eller lyse? Blonder? Undertøy som matcher bh og truse? 

Vet noen kommer til å si «ingen bryr seg, menn river de av så fort som fy». Men tenker hva slags undertøy dere liker å se på en liten stund før undertøyet blir rivd av. 

Anonymkode: 22aa9...be4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart blonder

Anonymkode: bdfd2...5c2

Skrevet

Du må ikke gå for rulle truse! Altså sånn trepakk med blonde String som nesten alle bruker... de er ikke fine!

sånn til hverdags er det fint med calvin klein 

skal du pynte deg litt må du ha matchende, helst en modell med tråder på sidene og minst mulig bak.

skal du være sexy eller imponere er det Body som gjelder.

Kun string ! Storte truser eller hotpants osv er bare ikke lagd for damekropp 

Anonymkode: 59518...4c4

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Stringtruser er ikke lagd for NOEN type kropp. Kunne du selv tenkt deg å gå med et plagg som ga deg gnagsår i rumpa?

Hotpants kan være hot.

• Liker 3
Skrevet

Strømper kan du jo ha under klær. Annet undertøy kan være det samme. Det skal av uansett. Får ikke pult deg med det på.

Anonymkode: fe50f...361

Skrevet

Litt sporty truse og en litt for stor t-shirt er sexy. Gjerne sporty den også, adidas for eksempel. Og sports BH under. Da får jeg fantasert litt da t-shirten ikke avslører alt og jeg slipper de horete/gammel tante assosiasjonene jeg får av blonder. Ja jeg vet, litt rar kombo av assosiasjoner, men blonder er ikke noe for meg. Trusa forsvinner naturligvis fort men ikke alltid t-shirten gjør det. 

Anonymkode: cba89...fe6

Skrevet

Ta på deg det undertøyet du føler deg fin i. Selvsikkerheten din er det som er sexy ;)

Skrevet
På ‎28‎.‎12‎.‎2017 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg som en ung kvinne i underkant av 20år lurer på noe til dere menn. Som overskriften sier så lurer jeg på hva slags og hvilket undertøy som dere syns er pirrende eller sexy/pent. Men da tenker jeg også på undertøy som man faktisk kan ha under klær og ikke strømper og bånd osv osv. 

Men hva liker dere? Hvilke farger, knall eller lyse? Blonder? Undertøy som matcher bh og truse? 

Vet noen kommer til å si «ingen bryr seg, menn river de av så fort som fy». Men tenker hva slags undertøy dere liker å se på en liten stund før undertøyet blir rivd av. 

Anonymkode: 22aa9...be4

Dama mi er 24 og med unntak for når hun trener osv, så bruker hun matchende sett, enten med hipster eller string. Og alltid stay-ups i stedet for tynne strømpebukser. Jeg synes hun er råsexy! 

Anonymkode: 780ee...8b0

Skrevet
På 28.12.2017 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Du må ikke gå for rulle truse! Altså sånn trepakk med blonde String som nesten alle bruker... de er ikke fine!

sånn til hverdags er det fint med calvin klein 

skal du pynte deg litt må du ha matchende, helst en modell med tråder på sidene og minst mulig bak.

skal du være sexy eller imponere er det Body som gjelder.

:ler2:

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dama mi er 24 og med unntak for når hun trener osv, så bruker hun matchende sett, enten med hipster eller string. Og alltid stay-ups i stedet for tynne strømpebukser. Jeg synes hun er råsexy! 

Anonymkode: 780ee...8b0

:ler:

Anonymkode: 8d448...a50

Skrevet

String

Anonymkode: 7c45d...c82

Skrevet

Dette er tidenes mest sexy truse for kvinner. Aldri sett noe bedre..

c9a79ed6bf211647330de8618533bbb7.jpg

Anonymkode: 22e14...2c6

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Kle deg i noe som får deg til å føle deg sexy. Det er din følelse av sexy som gjør deg sexy.

Skrevet

Ullundertøy.

Anonymkode: 13940...480

• Liker 2
Skrevet

9651a4501c3d700d571f825110b16f67.jpg 

:ninuskapus:

Anonymkode: 6e96c...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...