Gå til innhold

Uvi?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de siste tre dagene fått ømmere og ømmere mage. Har vondt og er øm nederst i magen. Klarer ikke ha på joggebukse i min egen størrelse, for den presser for mye. Har stikninger på begge sidene, og øm og vondt i midten, og opp mot og rundt navlen. Noen ganger føles det som om det ligner på menssmerter. Økt utflod det siste døgnet, men fortsatt ikke kjempemye. Smertene er ikke uutholdelige, men jeg merker det godt, og det er mer og mer "tilstede".

Har ikke feber. Skal ikke ha mensen før om to uker. Ikke særlig kvalm.

Det gjør ikke vondt når jeg tisser, men jeg tisser oftere enn vanlig. Det er ikke spesielt gult eller illeluktende, men tror fortsatt at dette kan være uvi. Håper på hastetime hos legen i morgen, men jeg lurer bare på om noen andre har opplevd dette ved uvi? 

Anonymkode: b2882...0ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kanskje mer ut som eggløsning?

Skrevet

Det merker jeg veldig tydelig når jeg har, og den var ferdig for noen dager siden, så hvis jeg skal være helt nøyaktig, så skal jeg ha mensen om ca 1 1/2 uke.

TS

Anonymkode: b2882...0ac

Skrevet

Uvi tror jeg ikke at det er. Uvi lager sår i blæra som vil svi noe helt ekstremt når du tisser. blæren ligger ikke langt oppe ved navlen, så høres veldig usannsynlig ut at det er den. 

Skrevet

Høres ikke ut som urinveisinfeksjon.

Anonymkode: ca778...c7c

Skrevet
38 minutter siden, Sukkerbi skrev:

Uvi tror jeg ikke at det er. Uvi lager sår i blæra som vil svi noe helt ekstremt når du tisser. blæren ligger ikke langt oppe ved navlen, så høres veldig usannsynlig ut at det er den. 

Neida, hadde en hastetime hos legen forrige uke pga økt vannlatningstrang. Leverte en prøve og slo full pott på UVI. 

Ta med en urinprøve på sterilt glass i morgen til timen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...