Mymlen Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Er det mange her som bruker eteriske oljer? Selv bruker jeg rosmarin, jasmin, lavendel og tetreolje til hudpleie og aromaterapi. Noen forslag til eteriske oljer du selv bruker, som jeg burde ha? 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Bruker Sitron og Eucalyptus til rengjøring Anonymkode: 2c2ce...04b
Mymlen Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2017 Hvordan bruker du dem til rengjøring? Jeg har en sprayflaske på soverommet som jeg har fylt med vann, pluss noen dråper med lavendel og jasmin som jeg sprayer på senga en time før jeg legger meg. Kunne jeg gjort det samme med sitron og eucalyptus og ha den på kjøkkenet til å spraye på overflater? 1
Liselisa Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 bruker bare lavendel i hjemmelagde hudmasker
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 Jeg er allergisk mot parfyme, men tåler noen typer eterisk oljer. Så jeg kjøper all såpe helt plain og tilsetter sitrongress. Himmelsk lukt. Jeg bruker tetreolje i fotbad, og mintolje i skrubbsalt. Og når jeg skal ta en ekstra fancy dusj så drypper jeg noen dråper olje i bunnen av dusjen. Dersom du tilsetter eterisk olje til eddik så forsvinner eddiklukta som dugg for solen. Til å vaske vriene ting (som yogamatten) bruer jeg eddik, vann og tetreolje på en klut. Så skrubber jeg matta med det. Anonymkode: a410c...e10
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 Nei men vil gjerne høre hvordan du bruker dine oljer og til hva og hvordan Vil gjerne lære! Anonymkode: 3108d...c74
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #7 Skrevet 3. mars 2018 Hvor i Norge bør man kjøpe essensielle oljer? Ser da fortrinnsvis etter oljer som peppermynte, lavendel og rosmarin. Anonymkode: 0b165...ea9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå