Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er så typisk nordmenn og stemme frem de stygge.

Tror heller det er typisk at vi stemmer frem de gode, uansett om de er stygge eller ikke (iallefall vi som er ferdige med puberteten)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å høre eller innrømme at jeg så absolutt ikke kan synge.Derfor har jeg ikke meldt meg på Idol heller ;)

Skrevet

Jeg tror halvparten av deltakerne stiller opp på bakgrunn av veddemål i kompisgjengen o.l.

Har nesten gått sport i det...

Gjest Anonymous
Skrevet

Blir spennende å se hvor lenge Idol-sitronen kan skvises.

Seertallene på sesong 2 var middels og vinneren (Karsten? Kristian? K...hjelp!) solgte færre plater og ble glemt på en halvtimes tid.

Uten noen som har veldig mye av "det lille ekstra" i år tror og håper jeg det er siste gang serien blir laget. Dessuten vet jeg som nevnt i en annen tråd hvem som vinner.

Skrevet
Vet hvem som vinner.....?? Godt gjort...

Jeg tror vi alle vet godt hvem som VANT forrige sesong...

Gjest Anonymous
Skrevet
Vet hvem som vinner.....?? Godt gjort...

Jeg har kunngjort dette i en egen tråd, basert på grundig overflateforskning, distriktspolitikk og kjønnsmessig og etnisk likestilling.

Kjartan? :oops: Jeg var jo inne på det, da.

Skrevet

Ahaaa... Har ikke fått med meg den tråden jeg... Link meibi?

Tenkte at hvis du var klarsynt så kunne du fortelle meg neste ukes lotto-tall :wink::P 8) :sjarmor:

Gjest porselen
Skrevet

Jeg blir så flau på noen av deltakernes vegne, især de som helt mangler selvinnsikt. Det er jo noen der som kler seg ut helt vannvittig og gjør dette kun for moro også. Min datter holder på å knekke sammen av latter noen ganger, og hun er ikke gamle frøkna.

Jeg trengte ikke bruke kasettspillerens mikrofon engang for å skjønne hvordan det sto til med sangstemmen min, hører godt de falske tonene og de mange sprekkene.......

Men synger gjør jeg for det, i mitt eget lille lune rede....

Men jeg må samtidig si at jeg synes det er ganske så tøft av ungdommene å melde seg på Idol.........

Gjest Anonymous
Skrevet
Tenkte at hvis du var klarsynt så kunne du fortelle meg neste ukes lotto-tall :wink::P 8) :sjarmor:

Clairvoyansen min holder jeg for meg selv. Men jeg kan røpe at 14 har vært veldig bra på trening i det siste.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg tror det er veldig mange som synger middels bra som melder seg på. Vi får se de beste og de dårligste. Det er neppe mange med grusom stemme som melder seg på, men de få som har det blir trukket fram så folk skal ha noe å le av eller diskutere slik vi gjør nå.

Skrevet

jeg ble filmet på lokaltv en gang for noen år siden i forbindelse med en stor avtale i bedriften. Der så hele lokalmiljøet at jeg stod og sorterte produkter på fabrikken. Utrolog så mye oppmerksomhet jeg fikk, enda jeg ikke sa et ord... noe så flaut! Jeg skal iallefall ikke bli berømt, det må være fryktelig!

Men tilbake til idol... jeg synger ganske bra, men ikke skikkelig bra altså, men alle rundt meg som ikke kan synge selv mener jeg burde meldt meg på idol, men siden jeg kan endel om musikk(pga en del av en misslykket utdannelse :ler: ) vet jeg at jeg aldri hadde gått videre. Kanskje noen av deltakerne lider av samme problem; folk rundt dem syns de er flinke fordi de er flinkere enn dem selv, og dermed blir støttet og oppfordret til å melde seg på...men så viser det seg dessverre at de ikke helt holder forventet standard!

Men de som er dritdårlige er jo litt morsomme! fikk dere med dere hun som var med i fjor, som var med i år også. Hun var fra nord-norge og i år hadde hun på seg sixpence... enda hun ble "kasta på trynet ut" i fjor ville hun være med i år også, for "de va så arti å se" som hun sa da det ble kommentert i et spørsmål at hun ble brukt som gjentatt tabbe-eksempel i fjor...

folk er rare! :roll:

Skrevet

Jeg synger bra, mye bedre enn mange av de vi har sett på tv. Skriver låter og spiller gitar, ser veldig bra ut og har kul stil. Ganske sikker på at jeg hadde gått videre, men melder meg ikke på et program som "Idol". Det er for dumt synes jeg, for det har ikke så mye med selve musikken å gjøre. Kjempeunderholdning og jeg følger med som bare det, men kunne aldri meldt meg på. De blir så stemplet; idol-gaute, idol-kurt etc etc...

Skrevet

Mente jeg la inn en post her på dette temaet. Er det jeg som er blind eller har det blitt slettet?

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Har de ingen foreldre eller venner som "advarer" dem om at de ikke kan å synge før de prøver seg?!

Gjest Bringebær
Skrevet

Jeg vil nok en gang legge ut denne hysterisk morsomme linken.. Her ser du VIRKELIG noen som er fullstendig tonedøv:

www.paulsen.no/idolpsycho.wma

Gjest gjesta
Skrevet

Tror det er mange som ikke klarer å "høre" stemmen sin når de synger, de hører det de VIL høre.. :ler:

Skrevet
Jeg synes det er helt vanvittig at de ikke hører at de faktisk ikke klarer å synge rent.

Helt vanvittig

Folk som er ordentlig tonedøve klarer ikke å høre om NOEN synger rent, verken dem selv eller andre.

Men det er jo rart at ingen har fortalt dem dette før de stiller opp på TV.

Gjest gjesta
Skrevet

Folk som er ordentlig tonedøve klarer ikke å høre om NOEN synger rent, verken dem selv eller andre.

Men det er jo rart at ingen har fortalt dem dette før de stiller opp på TV.

Så sinnsyk søt du er :wink::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...