Gå til innhold

Hvordan skal vi gifte oss??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har funnet ca tid, men så lurer jeg - da dere bestemte dere for å gifte dere - viste dere da akkurat hva slags bryllup dere ville ha??

Jeg klarer ikke helt se for meg hva jeg vil - og sambo er ikke til så mye mer hjelp da han nok stiller litt i samme gata.

Jeg har endel idèer om hva jeg vil, men samtidig tenker jeg på familie og tar hensyn....Tenker at det er vår dag, ikke familiens, men samtidig så ønsker jeg jo at vi kan dele den med dem. Og det lar seg ikke forene med å gifte seg et annet sted enn i Norge. Ikke for besteforeldre i alle fall.

Håper virkelig dette faller på plass av seg selv ettersom vi tenker på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du synes det er vanskelig. Vi har også gått noen runder. Jeg vil gjerne at min farmor skal kunne være med å feire den store dagen og kan derfor ikke reise så langt, men har endt opp med Danmark.

Lykke til! :-)

Skrevet

Jeg og min samboer har valgt ha et tradisjonelt kirkebryllup med stor mottagelse etterpå. Familie og venner til middag og fest. :)

En god venninne av meg valgte en litt annen løsning. De giftet seg hos fogden, hadde en liten mottagelse med de nærmeste i familien og så dro til på cruise i Caribien som bryllupsreise.

Min stesøster sitt valg for bryllup har jeg ikke helt sansen for, men det var da hennes valg. Hun giftet seg i kirken uten venner og familie, kun forlovere. Så holdt de en vanlig fest etterpå med noen venner etterpå. (Pocahontas papptallerkner og gryterett)

.. du bør egentlig bare finne ut litt hva du har lyst til. valgene er uendelig mange :)

Skrevet

.. du bør egentlig bare finne ut litt hva du har lyst til. valgene er uendelig mange :)

Nettopp.....Og jeg mistenker meg selv for å ville ha litt av alt. Det eneste jeg er veldig bevist er hva jeg ikke vil ha. Og det er jo bra i det minste. :ler:

Skrevet

Ja, det er vel bare å ta seg en runde for å se på de ulike alternativene. Da finner dere vel fort ut hva som appelerer mest til dere :)

Skrevet

Vi har valgt å gifte oss i utlandet. Laaangt borte, bare oss to tilstede. Det blir fest når vi kommer hjem og alle får invitasjon i posten dagen vi gifter oss.

Skrevet

Vi skal ha et veldig tradisjonelt kirkebryllup med fest på det lokale samfunnshuset.

Men drømmen min var et tre-dagers-bryllup på Hurtigruta. :)

Skrevet

Borgerlig og med kun foreldre, søsken, besteforeldre og nære venner som gjester. Vil ha det lite, men flott.

Skrevet
Og det lar seg ikke forene med å gifte seg et annet sted enn i Norge. Ikke for besteforeldre i alle fall.

Håper virkelig dette faller på plass av seg selv ettersom vi tenker på det.

Har du spurt besteforeldrene? Vi skal gifte oss i Barcelona i mai og for meg var det viktig at besteforeldrene mine ville være med så langt. Og da jeg spurte de var de først litt tvilende, men nå snakker de ikke om annet og gleder seg som bare det! Og av alle vi har invitert i familien til å være med, er det ingen som ikke blir med! Så vi er 20 stk som reiser. Jeg tror det viktigste er å gjøre noe dere er komfortable med, og husk at det vil alltid være noen som er sure for at de ikke blir inkludert. Sånn er det bare med den saken. For oss var det uaktuelt med tradisjonelt bryllup, og aldri noe tvil om at det ville være utenlands. Lykke til :-)

Gjest Lizbet i.i
Skrevet

Jeg er ganske sikker for noen av dem sin del. Men vi kommer nok til å diskutere litt med foreldre og slikt. Jeg kommer til å ta diskusjonen med mamma i alle fall. Hun har endel å bidra med vet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...