AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Hei. Jeg tok en paracet (500 mg) for 20 minutter siden. Har prøvd å google ang kaffe og paracet. Har så lyst på kaffe, men tørr ikke når jeg ikke vet om kombinasjonen er ok. Hvis ikke, tar jeg meg en kopp varm kakao i stedet. Men kanskje noen her inne vet? Anonymkode: 7a67b...94e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Hvorfor skulle kaffe være et problem? Du har vel ikke alkohol i kaffen? For alkohol og medisiner skal ikke mixes, heller ikke granateple, grapefrukt eller tranebær o noen form. Anonymkode: f8650...9a4
Morpheus Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 De selger jo medisiner som har blandingen pacecet og koffein. Så kaffe er helt trygt! 2
Minlillesky Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle kaffe være et problem? Du har vel ikke alkohol i kaffen? For alkohol og medisiner skal ikke mixes, heller ikke granateple, grapefrukt eller tranebær o noen form. Anonymkode: f8650...9a4 Vet ikke. Leste at paracet inneholder kaffe,og at en kaffekopp ved siden av ville blitt for mye. Men det var en veldig gammel artikkel, og hodet mitt går rundt så klarer ikke tenke helt klart Influensaen som går her i hus. Da skal jeg nyte en kopp kaffe
Blod Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Blod, mod
Fremhevede innlegg