AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Er vel ingen som kan si noe om hva som er normalt og ikke (men litt nysjerrig), men hvor ofte gjør dere kvinner der ute det? Selv blir det lett 2-3 ganger i uken (kan legge til at jeg er singel). Og multiple orgasme? Når den første har meldt seg, kjører jeg som regel på med 3-4 stk i løpet av 2-3 minutter Anonymkode: 2b5dc...0c6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Hva som er normalt vet jeg ikke. Jeg gjør det mye i peroioder og i andre perioder ikke. Nå er jeg inne i en periode med mye. Typen min jobber natt og da er jeg mye alene på kvelder natt, så muligheten for egentid byr seg stadig. Har nettopp fått hekta på anal sex, så bruker heletiden buttplug også en sånn sugemaskin som suger på klitoris! Kommer med en gang 😊 Anonymkode: a0a3b...e7d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva som er normalt vet jeg ikke. Jeg gjør det mye i peroioder og i andre perioder ikke. Nå er jeg inne i en periode med mye. Typen min jobber natt og da er jeg mye alene på kvelder natt, så muligheten for egentid byr seg stadig. Har nettopp fått hekta på anal sex, så bruker heletiden buttplug også en sånn sugemaskin som suger på klitoris! Kommer med en gang 😊 Anonymkode: a0a3b...e7d Kjøpte julegave til meg selv, en slik womanizer som bruker lufttrykk på klitoris. Kun prøvd en gang, fikk ikke helt taket på den, men kom ganske nært skal testes mer til helgen! Anonymkode: 2b5dc...0c6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte julegave til meg selv, en slik womanizer som bruker lufttrykk på klitoris. Kun prøvd en gang, fikk ikke helt taket på den, men kom ganske nært skal testes mer til helgen! Anonymkode: 2b5dc...0c6 Ja womanizer heter det! Slet litt med den i førsten jeg også, fikk liksom ikke holdt den riktig. Men når jeg først fikk det til var det magisk. Har prøvd mye forskjellig vibratorer osv, men denne er best! Hvis du liker anal vil jeg anbefale plugg i tillegg, blir mye mer intens orgasme😁 Anonymkode: a0a3b...e7d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 Har gjort det 5 ganger om dagen i perioder , eller 5 ganger i året andre perioder. og etter jeg opplevde første multorgasme sørger jeg alltid for å få minst tre når jeg onanerer også. Anonymkode: 80a4a...1b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå