Gå til innhold

Problemer med samleie og kommunikasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 18 år som har vært seksuell aktiv de siste to til tre årene. Jeg er, og har vært singel siden midten av 2016. Jeg har siden det hatt ulike sexpartnere, jeg liker ikke å ha sex med "nye" mennesker så for det meste har jeg en sexpartner aka "fuck friends" om man kan kalle det det. Og i det siste så har det variert i perioder med tre ulike gutter som da har vært mine sexpartnere. 

Så lenge jeg kan huske så har jeg vært glad i å ha sex på grunn av "lykkerusen" jeg får i kroppen av å ligge i armene til en gutt og jeg kontakter som oftest en av sexpartnerne mine for å føle den varmen på innsiden, den lille flammen inni meg som får meg til å føle meg ønsket og god nok under dagens kroppspress. Annen hver dag til hver tredje dag så føler jeg en ekstrem trang til å shave meg over alt, spesielt underlivet og jeg har også en trang til å vaske underlivet mitt med intimsåpe hver dag - noe som har ført til soppinfeksjon flere ganger.

Jeg synes sex føles rart... i starten akkurat i det han putter den inn så er det deilig, men etter hvert så har jeg mindre og mindre lyst til å ha sex. Jeg liker ikke når gutten bruker lang tid før han kommer og ofte ender jeg opp med å titte på klokken som er på veggen. Jeg blir også veldig følsom når jeg har sex, stadig vekk har jeg lyst til å krype meg sammen til en liten ball i sengen og bare gråte, men jeg holder tårene inne men innimellom feller jeg en tåre uten at gutten merker det. Innimellom under samleie tar gutten hånden ned for å typ leke med klitoris, og da får jeg en kraftig og rar følelse strømmende, kroppen strammer/spenner seg og jeg synes det er så ubehagelig at jeg blir nødt for å fjerne hånden hans. Det er som en karusell i kroppen - jeg kan gå fra å være kåt og glad til å miste sexlysten og bli lei meg og plutselig så blir jeg glad igjen.

Som oftest så pleier jeg og sove hos sexpartneren etter at jeg har vært på fest eller byen, når jeg er på byen blir jeg sett på som en utadvendt og en pratsom person som ler og smiler og prater med alle sammen jeg møter, men så fort jeg møter eller kommer hjem til gutten blir jeg usikker på meg selv og klarer så vidt å si noe som helst. Jeg over tenker mye hele tiden, men det er en stor kontrast fra når jeg er med venner eller bekjente, da jeg bare sier akkurat hva jeg tenker og prater i ett sett - kontra når jeg er med en jeg har hatt eller vet jeg kommer til å ha samleie med, da jeg bare blir helt stille og tør ikke å gå på do engang. Så når det kommer til dette med sex så er jeg ikke særlig flink til å kommunisere. 

Jeg har i lang tid tenkt at det ikke er bra for meg som person å ha sex med en gutt som jeg ikke er helt trygg på eller er i et forhold med. Jeg prøver å distansere meg fra å snakke med de jeg ofte ender opp med i senga, men klarer ikke fullføre det på en måte fordi jeg vil ikke at gutten skal miste interesse helt generelt. 

Jeg tar imot råd eller tipst og si gjerne ifra om det er noen flere der ute som kjenner seg igjen. 

Anonymkode: 92e21...da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres ut som at du skammer deg litt, dette med at du stopper hånden hans når det blir så godt og du er på vei til å få en orgasme og du mister sexlysten pga en mental sperre plutselig, dette med at du føler deg sårbar og vil krype sammen til en ball og gråte, og at du egentlig bare har sex for å kunne ligge i armene hans etterpå å føle deg ivaretatt.  Du er ikke klar for selve sexen, men bruker sex som en vei til nærhet og midlertidig omsorg.....  Ikke ha sex før du møter en som elsker deg og som du elsker, og som du er helt følelsesmessig trygg med, å bruke sex som en vei til at noen skal bry seg om deg om enn for bare noen timer (den natten han holder rundt deg)(noe som fører til å bli oftere såra fordi du føler så sterkt når han holder rundt deg men han tenkte egentlig bare sex, og du fortsetter å ha sex fordi du føler han bryr seg men egentlig bryr han seg mer om sexen enn deg) er utrolig destruktivt og noe du vil angre på når du blir litt eldre.

Hilsen en som var akuratt som deg

Anonymkode: 7f1ea...714

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det høres ut som at du skammer deg litt, dette med at du stopper hånden hans når det blir så godt og du er på vei til å få en orgasme og du mister sexlysten pga en mental sperre plutselig, dette med at du føler deg sårbar og vil krype sammen til en ball og gråte, og at du egentlig bare har sex for å kunne ligge i armene hans etterpå å føle deg ivaretatt.  Du er ikke klar for selve sexen, men bruker sex som en vei til nærhet og midlertidig omsorg.....  Ikke ha sex før du møter en som elsker deg og som du elsker, og som du er helt følelsesmessig trygg med, å bruke sex som en vei til at noen skal bry seg om deg om enn for bare noen timer (den natten han holder rundt deg)(noe som fører til å bli oftere såra fordi du føler så sterkt når han holder rundt deg men han tenkte egentlig bare sex, og du fortsetter å ha sex fordi du føler han bryr seg men egentlig bryr han seg mer om sexen enn deg) er utrolig destruktivt og noe du vil angre på når du blir litt eldre.

Tusen takk tante. 

Anonymkode: 438a2...c68

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk <3 Og ikke minst takk for god tilbakemelding - tar det med meg <3

Anonymkode: 92e21...da5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...